Publicerat: 2007-11-25 Klockan: 18:26:30

back to the 80´s...



i fredags var vi iväg på i aftons mord. josefine lyckades lista ut både vem som blev offret och vem som var gärningsmannen. det tackar jag alla mina filmer och böcker för ;) igår var det dags för att leta mer stövlar. vilket jag också gjorde! lyckat! sen så var det bara att dra sig ca 20 år tillbaks i tiden för milla o osses 80-talsfest!


41390-2573


såhär snygga blev syrran o jag!



såhär snygga var vi! en riktig salig blandning av färger och annat läckert! ja på något sätt har jag ej fått med osse på bild så jag hoppas att milla uppdaterar sin blogg snart så får ni nog njuta av honom där! jag har hört en massa rykten om att bilder ska läggas ut på facebook också.




festen fortsatte o singstar kom på även denna gång.




en tavla med bilder på hur vi såg ut på 80-talet var lite av det goda. o såklart fantomendricka! det fanns en  massa okejtidningar också vilket var riktigt roligt att kika i. festen var hur rolig som helst. sen så får jag säga stopp. tack men nej tack palace. det var nog sista gången det. hur kan man ta bort musikbaren? o vart ska jag dansa? nej det var helt enkelt ingen höjdare. bomull nästa.



idag skulle vi ut på stan lite men det slutade på o´learys med mamma o pappa. nu ska vi snart inta soffan med film o gino. mums.

vad bjuder veckan på? ja ingen träning för josefine. det får vänta tills på lördag då jag förhoppningsvis är helt frisk. så jag får hemma tid denna vecka. soft! det ska jag njuta av.

Kommentarer
Postat av: PB

Vad fin du var igår :)

KRAM

2007-11-25 @ 20:26:29
Postat av: Ullis

tack=)....vad snygga ni var. ser ut som ni hade skoj! kram

2007-11-25 @ 21:04:45
URL: http://plastictrash.blogg.se
Postat av: Milla

Redan upplagt på facebook. Hade riktigt roligt och jag är så imponerade över hur fina vi var =). Puss puss

2007-11-26 @ 08:17:39
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Caroline

Ooootroligt snygg silverkjol! Den förväntar jag mig att du har på dig nästa gång på Bomull.
Sadde har ju hittat sin stil! det är ju hårdrockare han ska vara hahahaha

2007-11-26 @ 08:37:22
URL: http://santacarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0