Publicerat: 2007-05-06 Klockan: 19:11:35

spelkväll

i torsdags träffade jag jecka o hade det riktigt  kul.. vi pratade om det mesta o myste på fräcka där lilla evvan smaskade i sig en hel mockaruta!



i fredags hade jag min date med milla.. vi åt på pappa grappa o hade det så där mysigt som bara vi kan.. pratade om det mesta o planerade för framtiden.. ja det var ju en date med milla o mig.. sen gick vi på bio o såg hot fuzz.. en riktigt höjdarfilm.. skrattade hjärtligt! milla tyckte inte att hon skulle dricka sin läsk utan hällde den mattan istället.. hon började torka o jag gick o hämtade en ny! allt var väldigt komiskt men jag inser nu att jag inte har ork att betona det roliga i det hela ;) vi träffade på pierre, danne o spetzan som skulle se på spiderman.. även alex o hans gang oxå!



igår var det dags för spelkväll.. först hängde jag med charlotte i ett par timmar.. sen var det dags att få ordning humöret för en massa spel.. o rädslan var väl att ingen skulle vilja vara i mitt lag då jag alltid har en tendens att bli arg på mina medspelare (iaf vid förklara spel).. men det gick ju utmärkt.. vi lottade lag o en gång var jag med milla o andra gången med karin.. sedan var det individuella prestationer som räkandes!

jag tyckte att milla o jag skulle heta white chics då vi hade vita spelpjäser men hon döpte oss till white trash.. fråga mig inte varför.. mohaa.. det var iaf en rolig kväll med skrik, skratt o galna upptåg! när det var dags för singstar så åkte mi love o jag till mc donalds o roade oss istället! här kommer ett axplock av bilder..



idag har det varit strålande väder o dagen har tillbringats på landet med mi love o mamma o pappa.. snart blir det tacos o en film.. veckan som följer är det möte o träning som det fokuserars på!




veckans citat;

"Mamman ska tillbaka till bubblande grytor, nybakat bröd, tvätt, städning och barnpassning..haha...näe, inte riktigt så är verkligheten. Det blir micromat, en torr brödbit och mysgos med världens finaste bäbis, Wonkestonken!" för att läsa allt om detta gå in på  http://willewonka.blogg.se/



avslutar med en lista!!

Jag har:
(x) snott den här listan
(x) varit full
( ) fått sparken
( ) bott utomlands
(x ) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) åkt polis bil
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(x) haft sex på jobbet
( ) haft one night stand
( ) avfyrat ett vapen
(x) sett någon dö
(x) flugit
(x) spytt på krogen
( ) ätit sushi
( ) åkt snowboard
(x) somnat i skolan eller på jobbet
(x) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
(x) haft en orm under tröjan
(x) sovit under stjärnorna
(x) kört av vägen
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
( ) fyllt på olja i bilen
(x) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
( ) åkt rullskridskor
(x) varit förlovad
( ) hoppat från en bro
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) legat på sjukhus
( ) brutit ett ben
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) fuskat på ett prov
(x) haft en Britney Spears-skiva
(x) dansat på ett bord
(x) kört för fort
(x) varit alldeles för snäll
( ) fjällvandrat
(x) badat naken
(x) haft sex offentligt

Kommentarer
Postat av: jessica

tackar själv gummis skoj vi hade =) men undrar en sak du skrev ingt om det sen kvällen..... matchen *retas*spelkvällen låter mega skoj

2007-05-06 @ 20:48:37
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: Vickzie

både och, men musiken har nog störst del i mitt liv :) vad ska du träna för nått i veckan då? vi kanske ses. kram

2007-05-06 @ 21:06:37
URL: http://vickz.blogg.se
Postat av: PB

Det är bra Jossan...listor är till för att sno ;)

Kram

2007-05-06 @ 22:06:52
Postat av: Caroline

vad snyggt det är när du har allt håret stramt bakåt! elegant...hehehe puss

2007-05-07 @ 08:54:30
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Milla

Tack flr en trevlig fredagkväll och lördag kväll, det är inte många som jag har så roligt med som du.
Puss

2007-05-10 @ 21:45:42
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Annah

Hihi vad kul med citatet!!! :-)

2007-05-11 @ 16:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0