Publicerat: 2007-03-01 Klockan: 21:22:18

trojanska hästar

mmm.. jag, josefine karin spalle, höll på att bli uppäten levande av hemska inkräktare.. fasanfulla fiender.. det var hemskt.. vad har nu hänt tänker ni.. ja det ska ni minsann snart bli medvetna om..

 

jo det var en hemsk upplevelse.. jag visste ej hur jag skulle överleva natten men på något sätt gjorde jag det.. men likt små falska trojanska hästar smet de in på det stället jag ska kunna känna mig trygg på.. mitt eget hem.. lömska fiender.. ivriga av att komma smygandes in i mitt hem.. ingen uppfostran har de..

 

ni som känner mig vet att det är få saker jag är riktigt rädd för.. men en av de sakerna jag är rädd för och som jag tycker är grymt obehagligt är dessa små sakerna som igår infann sig i mitt hem.. ja 2 stycken var de o det var 2 för mycket ska jag ta o tala om.. jag talar om insekter.. skadedjur.. pestspridare.. små saker på fler ben än två.. och hur många gånger måste jag påtala att man ska inte lita på individer som har fler ben än två, man ska bara inte det..

 

dessa insekter gav sig på mig i mitt eget hem.. när jag var helt offgaurd.. den ena såg jag i hallen.. jag gjorde ett ärevarv o mosade den med papper o spolade stolt ner den fasanfulla hånskrattande fienden.. den andra hämnades sin vän o gjorde en storartad entré i mitt hem.. jag låg i sängen o läste då den måste släppt sitt grepp om taket o ramlat med all sin kraft på min arm.. PÅ MIN ARM.. ja ni läste rätt..PÅ MIN ARM.. efter att ha dansat värre än en regndans med tillbehörande ljud o tjut ringde jag mamma o pappa för psykisk rådgivning.. tyvärr hade jag ju även mosat den o spolat ner den.. haha jag vann!! Eller inte.. för nu står jag ju här o inte riktigt vet vad det är som har gjort anspråk på mitt hem.. de ska INTE bo hos mig..

 

men med hjälp av min fastighetsskötare som måste vara skapligt trött på mig vid det här laget så har jag fastställt en diagnos på kreaturet (ja det är fan ett kreatur) .. med hjälp av skrivande på msn, letande på google o hans kunnande har vi kommit fram till följande;

   

haha nej inte riktigt så illa.. men nästan..here it comes.. the thing whom will eat me alive?
  

 

men den ska inte lyckas.. för imorgon ska jag ringa nomor o de får banne mig komma o utrota helvetet.. för de jävlarna ska INTE vara inneboende hos mig.. o vet ni vad? Skräckhistorien är inte slut där.. min fastighetsskötare tror att de kommer från ventilationen.. o den är belägen högt upp på väggen i mitt sovrum.. ja det var den skönhetssömnen det.. *yuck* jag kräks..

 

nog om detta.. här kommer en länk jag utlovat till 2 personer.. erika o sarah håll till godo!

 Ha en trevlig helg för det ska jag ha!
http://www.resedagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=144719  





Kommentarer
Postat av: Caroline

Japp, såna där har vi haft i sängen med. jag lyfte på kudden en kväll och där kryllade det av dem... man mår fan fysiskt illa av dem!! helt ofarliga men sååååå äckliga! styrka till dig gumsan tills du utrotat dem!PUSS

2007-03-02 @ 15:39:55
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: erika

uuuuuuuuuuuuuuuusccchhhhhhhhhhhh

2007-03-02 @ 23:37:36
Postat av: Karin

Med dem i lägenheten kanske du kan få lägre hyra, om de ska bo där får väl också de betala för sig....eller inte?! Nej, jag känner med dig, inte trevligt.

2007-03-05 @ 14:09:58
Postat av: vendeley

Jag tycker det är skitskoj när du skriver listor. Därför har du blivit tagen. Gå till min blogg för mer info!

2007-03-05 @ 16:40:42
URL: http://vendeley.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0