Publicerat: 2007-03-15 Klockan: 15:06:08

Gustav 7 år

först ska jag skälla på bloggen.. gaah jag blir ju fly förbannad varje gång jag ska ladda upp kort.. så nu var det gjort! nu kan jag äntligen uppdatera bloggen eftersom att bilderna är uppladdade!

ja tänka sig att det lilla knytet jag höll i mina armar för några år sedan redan hunnit bli 7 år.. det är smått otroligt.. och om jag ska börja tänka på allt de 7 åren har innehållet blir jag nästan mörkrädd så jag fokuserar inte på det denna gång.. i lördags var vi hemma hos wahlstedts o firade gustav med släkten!



ja det var ju då lilla gustav som inte är så liten längre.. sadjad busar med killen.. sadjad o jag o släkten som äter

vi har ju 2 styckna i vårt släkte som älskar att posera framför kort.. det är ju då jag o memil.. här har memil ätit spraygodis (om man nu kan äta spraygodis..) såhär fin blir man av det!



på kvällen var det dags för pink ladies att ha en sammankomst hemma hos mig.. det blev en kväll av paketöppning, mat, drinkar, kättsätterquiz och melodifestivalstippande.. eftersom att jag vann quizet så var det jag som fick välja artist först! det resulterade i att jag tog hem pengarna! de andra två av det mer kvinnliga könet tjatade om den där måns.. medan jag satt som trollbunden då sebastian, andreas och the ark spelade.. ola är ju bara så vacker! hans ansikte måste vara komplett! medan sebastian o andreas spelar i en annan liga.. "det" ligan!



dagen efter var det dags för sadjad o mig att hålla i gustavs barnkalas som hade sporttema.. så 20 ungar i en sporthall.. det var riktigt lyckat o roligt.. men det tjöt ta mig fan i öronen efter de 2 timmarna.. huvudsaken var att gustav blev nöjd o det blev han!



så har jag äntligen fått reda på vad det är för parasiter som bott hemma hos mig.. det rör sig om små skalbaggar, har för mig att han sa att de heter flugbagge men också kunde kallas för mjukbagge.. de är inga skadedjur o kommer utifrån.. så de förstör ingenting här hemma.. skönt! här är de..



oj förlåt det sista var visst en bild på mina syskonbarn.. hihi de var så lika de små odjuren.. förstora bilden så förstår ni vad jag syftar på..

snart ska jag iväg o träna o sen blir det förhandsvisning med sadjad, milla o osse.. vi ska se number 23. spännande att se jim carrey som otäck! imorn blir det att se alphadog på bio o sedan hälsa på ola som kommer att vara i norrköping då.. vi möter nog upp dem på o´learys.. på lördag åker vi till sthlm för att fira iranskt nyår.. det ni!

puss o hej


Kommentarer
Postat av: Milla

Vilka härliga bilder och vilken härlig kväll vi hade. Puss puss

2007-03-15 @ 17:21:23
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!!! Va det du som va på vattengympan på badhuset i Måndags kväll??? Tyckte att det såg ut som du iallafall...

2007-03-15 @ 18:14:33
Postat av: Pierre

Dom är för söta dom där två!! 23 verkar grym!! Vi syns på tåget då *asg*

2007-03-15 @ 20:03:22
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Postat av: Annah

Fy vilka äckliga små kryp! ja, skalbaggarna alltså ;)

2007-03-16 @ 11:29:44
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: Josefine

ja det var jag som var på tåget! men vem är du? är det du som jag skrev med en annan gång.. för då kände jag igen dig med!

2007-03-16 @ 13:26:48
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Beata

Jaha ok =) Tänkte nästan att de kanske va de ;) Då skriver ja in dej i "klubben"! ;-)

2007-03-16 @ 14:29:44
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Josefine

haha jag menar att det mpan var jag som var på vattengympan i måndags.. inte tåget.. kram

2007-03-17 @ 09:11:37
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0