Publicerat: 2007-06-14 Klockan: 16:36:06

premiären



yepp igår var det dags för premiären som gör så att man får sand PRECIS överallt men oh så kul det är.. nämligen beachvolleyboll! vi var ett gäng som möttes upp i folkparken o grillade korv o spelade volley... nice! mer sådant till folket o det kommer det att bli också!



mmm här kommer några bilder från morfars 80årsfirande o efterföljande landetvistelse!

annie här den... jag antog utmaningen!

Tre saker om mig (som ni kanske inte visste)...
 
Tre jobb jag haft:
 
1) Brevbärare

2) Städare

3) Arbetat med de små i kolmådens djurpark 

Tre platser där jag har bott:
 
1) Norrköping
 
2) Norrköping
 
3) Norrköping
 
Tre platser där jag har semestrat:

1) Israel
 
2) Turkiet
 
3) Spanien
 
Tre favoriträtter:

1) Tacos

2) Grillat

3) Stenugnsbakad pizza
 
Tre plaser där jag helst skulle vilja vara:

1) På högbacken (landet)

2) I folkparken

3) Vid Maximillian II
 
Tre personer som ska göra detta på deras blogg:

1) Sadjad

2) Caroline

3) Vickan

svettig joss efter ett träningspass!



nu ska vi snart iväg o fira memil som fyller hela 5 år idag! puss på dej memil

Kommentarer
Postat av: Pierre

Grymt kul o lira! Vilka matcher det blev mot slutet! Era brända korvar såg ju sådär goda ut...men så går det när man låter vissa grilla....hehe...kram

2007-06-14 @ 22:32:34
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Postat av: Milla

Bara så du vet så var det bara första matchen av många och jag är nog på alla tror jag. Puss

2007-06-15 @ 06:49:28
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Sadjad

Härlig dag på söndag my love...puss

2007-06-15 @ 09:55:06
Postat av: Beata

Tack för tipset, men de blev Swea, får ta Mates nästa gång!

2007-06-15 @ 13:23:45
URL: http://beatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0