Publicerat: 2007-06-18 Klockan: 21:56:09

Jennies 30 årsfest



ja i lördags vankades jennies 30 årsfest. maria kom hem till mig o sminkade mig lite. hon tjattrade om någon globlinje o gud vet vad. fredrik o sadjad mumlade o undrade vad vi höll på med.. sen vandrade vi ner till baren o kramade på jennie o sa hej till lite folk. god mat o god tårta bjöd hon på.



partyrävarna eljas, muller o tomas gjorde sen entré som alltid. fredrik o jag flinar åt kameran.. mi love är sådär snygg som bara han kan vara o torin kom o trolla o trollade sådär bra som bara han kan göra. kul att se honom in action en gång till inom så kort tid.



jag o camilla satt o drack våra jordgubbsdrinkar mest hela tiden. trevlig tjej det där. sök på cdon på cam tyler så finner ni henne!



kvällen drog sig mot sitt slut o vi alla var helnöjda med kvällen! tack jennie! sen drog vi till palace o mi love tjatade om att vi skulle gå hem mot min vilja.. men när vi kom hem så förstod jag varför han varit så ivrig att komma hem. han hade med millas hjälp gjort ett otroligt fint bildspel till vår halvårsdag. det var bilder på honom o mig synkade med musik o fin text.. bästa dvd´n ever! ja så på vår halvårsdag kollade vi på den dvd´n 2 ggr till! o sen lagade vi god mat o gick o tittade på oceans 13.

jag älskar dig sadjad.. nu ska jag gå o se på dvd´n en gång till...

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Älskar dig my love

2007-06-19 @ 12:32:05
Postat av: Vickzie

Hej hej! härlig helg du verkar haft :) okej nu ska ja försöka förklara, se hur det går ;) haha. när man är inne på ett youtube-klipp så står det embed till höger där och den adressen kopierar man och lägger in i inläggets html-koder, asså man måste byta till html koder när man skriver inlägget, förstår du? haha, lite krångligt o förklara men hoppas du förstår lite ialf ;) Kramar

2007-06-19 @ 13:17:27
URL: http://vickz.blogg.se
Postat av: Caroline

hehehe hon Camilla, Cam Tyler, träffade jag på hennes ordinare jobb. Kundbesök... vi kanske ska prata om lansering av hennes singel i kanalen..puss fint sminkad du var och lockig och grann!

2007-06-19 @ 16:31:38
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: jecka d

åååh gumman så himla roligt du verkar haft det och vad fin du var i håret, måste höras kramar

2007-06-20 @ 20:08:17
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0