Publicerat: 2007-06-11 Klockan: 20:40:23

hejdå maximillian.........



ja så var det då dags för den sorgsna (??) kväll då vi skulle ta avsked av maximillian, d.v.s. milla o osses bar som har varit oss trogen i många herans år. i klartext det var dags för den sista barfesten.. milla o jag gjorde oss fina på FACE kvällen till ära. då min kavaljer ej kunde delta så stöttade stina upp vid min sida o hon var en riktigt bra kavaljer. jag tänkte skriva substitut men hon var ju där i egenskap som gäst o inte mitt substitut..*mohaa* milla hade första passet o baren.. o sen var det osse o oskar (gustav - internt skämt) som höll ställningarna.



eftersom det var sista barfesten så var det lite mer uppstyrt än vanligt! o desto billigare! 5 kr för en drink! jelloshots for free...... de hade frågesport, resultatet går att läsa på www.cmillas.blogg.se , de hade bildspel från alla barfester, klotterplank på toaletterna, gästbok o gjort roliga drinklistor! (så ja nu är det dags att flytta till hus o skaffa maximillian II)



vi var ett järngäng bestående av milla, osse, oskar, stina, jag, pierre o alex som inledde festen tills de andra deltagarna började droppa in.



många valde balkongen för att försöka få lite svalka men stina o jag valde oftast drinkar! jag hoppade in vid en av mina gamla bilder för att se om jag förändrats ngt under årens lopp...



mm josefine sjunger aldrig singstar.. josefine sjöng singstar mycket................... o jag vann fan ofta!



ja nu börjar det gå vilt till som allti.. posering.. sugrörslek o så kom tillslut fredrik (fullast??) o anniewild! så då var festen i sitt esse!



vi lekte fyllespelet, blåsleken o bara pratade o roade oss!!



annie o fredrik drack ikapp, stina o jag försökte fixa en kungastol åt osse o jag o conny pratade på balkongen. tillslut tog vi taxi palace via en kort shotvisit på baren! på baren hade precis min karl anlänt från sthlm! väl på palace röjde vi loss som få (som alltid!)

dagen efter var det dags att fira morfar som fyllt 80. detta gjordes hos min moster kicki. det var varmt, jag var bakis o hungrig men överlevde på något sätt ändå. efter det blev det en sväng på landet.

tack milla o osse o sist men inte minst maximillian!

veckans citat;

"Mackans nya hund räcker nog inte en godis....måste nog ha en kebabrulle typ....hahahaha"

för att förstå det roliga gå in på http://pierretauberman.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Tack för att du finns...puss

2007-06-11 @ 22:18:28
Postat av: Caroline

hehehe.. härlig fest!
har de köpt hus nu alltså? kul! Vi var på 25-årsfest i lördags, du undrade... Johan och Crille Bööks fest...pussipuss

2007-06-12 @ 15:34:03
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Annah

Lovely party!!

2007-06-12 @ 19:13:37
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: Hillevi

Såg ut att vara en jättetrevlig fest, alltid roligt med massa partybilder =)

2007-06-12 @ 21:43:03
URL: http://hillevilarsson.blogg.se
Postat av: Milla

Innan du hinner säga flaska så ska du se att maximillian II snart är här. Puss och tack för en underbar kväll.

2007-06-13 @ 21:13:08
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0