Publicerat: 2007-06-01 Klockan: 13:15:00

har tid med sådant här när man är sjuk....

ja grejen är den att man ska svara på några saker.. man söker på google o sätter första bilden som kommer upp!

förnamn  



efternamn   



bor  



favoritfärg  



favoritmat  



köpte senast



vill ha



favoritdjur



vad skulle du hetat om du var pojke



vad ska du göra nu



ja roligare än så blir det inte när man är sjuk.. haha.. en tanke så här mitt i snuvan o hörselskadan (ja jag är nästan döv av locket i öronen..) bara.. hur kommer det sig att man har som mest ont i halsen på kvällen, natten o morgonen? det är ju då man använder sin röst som minst.. okej jag köper kvällen.. då har rösten varit igång hela natten.. men what the fuck?! kan ngn bättre vetande förklara detta för mig..

beata, vicky o junigirl läs inlägget längre ned.. behöver ff hjälp med youtube..

Kommentarer
Postat av: Anonym

På natten o morgonen använder man inte rösten, så då torkar halsen och luftvägarna liksom ut, därför kan man ha rejält ont på morgonen.

2007-06-01 @ 22:03:21
Postat av: Angeliqa

hihi du e rolig du tösabit, ikväll ska ja fira....
Fatta att jag e friiiiiii *lycklig*
puss puss

2007-06-02 @ 12:23:27
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
Postat av: Vickzie

rolig grej du hittat, är du sjuk asså? fy fasen, krya på dej. Blev det lugnt i helgen asså? tack så jättemycket och detsamma :) kramar

2007-06-03 @ 18:03:26
URL: http://vickz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0