Publicerat: 2007-07-05 Klockan: 21:04:36

Semestern närmar sig

Ja nu är det bara 6 arbetsdagar kvar.. sen får även jag semester! så så skönt ska det bli! men det är inte fy skam att jobba och hitta på saker efter arbetstid heller. denna vecka har jag som ni förstått flyttat ut till landet.



Pierre kom ut o åt hos oss en dag o dagen efter så hade vi Erika o Tomas på besök, mycket uppskattat. Tyvärr för ungarna så var inte Leon med. Jag o ungarna har plockat blåbär o poserat världsvant. Jag har även funnit en terrorspindel utanför min lilla stuga. Idag har Sadjad o jag varit o ätit på Hugos, det var mysigt! Jag har fått blombud av mi love...*blombud o blombud...., hmm..* 



Jag har även beställt ett halssmycke från barncancerfondens sida. Halva priset går direkt till barncancerfonden. Tyckte även att det var ett fint smycke, det står hope på det om det ej syns!

41390-2106


Imorn blir det laserdomespel o sen lite käk o dricka hemma hos mig. På lördag blir det bröllop där vi även ska vara barnvakt. Ett par föräldrar på jobbet som bjudit med oss på det viset. Sen går sista arbetsveckan av stapeln o då slås 5 förskolor ihop till en.

O så avslutar jag med en lista...................

Fem SKULLE.

1. Skulle du vilja vara längre? Ja typ 2 cm till vore nice, drömmer om 175 cm...
2. Skulle du vilja väga mer? Nej
3. Skulle du bli arg om din flickvän/pojkvän gjorde slut? Nej inte arg men oerhört ledsen och oförstående
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Nej
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? Ja, jag var sugen som fan när vi var ute o åt på Hugos


Nio KAN.

1. Kan du röra på öronen? Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja nu för tiden!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Det slutar med att jag rådgör högt med mig själv
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja men det är fan ingen höjdare
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Been there done that
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Inga problem


Femton HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? Ja
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? Säkert en vit lögn för att skydda mig
5. Har du varit full den här månaden? Nej
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej
7. Har du borstat tänderna den senast timmen? Nej
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
9. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nej
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
11. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Funderat o funderat.. Inte ägnat så många tankar men undrat det har jag
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft de? Ja
13. Har du haft sex med mer än tre personer? Ja, dock ej samtidigt!
14. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej 


Tjugo VEM.
1.   Vem är din bäste vän? Milla, Caroline, Charlotte o Stina
2. vem älskar du? Sadjad
3. vem hade du senast sex med? Sadjad
4. vem vill du bli full med? Sadjad eller Charlotte o Stina
5. vem är den bästa artisten? Eminem
6. vem pratade du senast i telefon med? Walle
7. Vem har du en liten crush i? En stor crush i Sadjad
8. vem är snyggast i hela världen? Ja det blir nog fan Johnny fucking Depp eller Pittan förutom MI LOVE såklart! ;)
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Barncancerfonden
10. Vem är snällast i världen? Conny
11. Vem är din bästa kompis? får jag säga fler nu? *puh* Då säger jag Jecka, Karin, Erika o Pierre
12. Vem vill du prata med? Michan
13. Vem sov du senast med? Sadjad
14. Vem såg du senast full? Sadjad
15. Vem såg dig senast full? Alla på Jennys 30-årsfest
16. Vem vet allt om dig? Sadjad o Syrran
17. Vem kysste du senast? Sadjad
18. Vem Kramade du senast? Sadjad
19. Vem kan berätta allt för dig? Många tror jag faktiskt, t.ex. Milla, Caroline, Pierre
20. Vem kan du berätta allt för? Syrran

 

Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

Ghhaaa! Vilken spindel!!!!!

2007-07-05 @ 22:01:14
Postat av: Hillevi

Blääh vilken spindel, kommer drömma mardrömmar nu... :S Det där smycket har jag också funderat på, jättefint verkligen! Härligt med semester, hoppas på bra väder :) Puss

2007-07-05 @ 22:22:19
URL: http://hillevilarsson.blogg.se
Postat av: Sadjad

Pitt o Depp ja man tackar! Puss

2007-07-05 @ 22:27:01
Postat av: Caroline

Kan spindlar bli så stora i Sverige? Herregud!!!!

2007-07-05 @ 22:54:25
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: erika

uschans vilken spindel! Tur du inte visade den för mig!
TACK för senast i alla fall! Satan vad gott det var! Måste vi göra om! Och då lover vi att ta med Leon! Hälsa kidsen det! :-)
Ha en underbar helg stumpan!!!
Puss Puss

2007-07-06 @ 08:39:12
URL: http://erika81.blogg.se
Postat av: Annah

jätte fint smycke o äcklig spindel :)

2007-07-06 @ 19:36:11
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: Milla

Tack för mycket god middag och en trevlig match, nästa gång så klår vi dem =). Puss puss

2007-07-07 @ 08:24:04
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Lena

Det var ett mycket fint halsband, sen att det går till något bra med. Så nu har jag med beställt ett sådant..

2007-07-12 @ 13:09:45
URL: http://lenap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0