Publicerat: 2007-07-13 Klockan: 18:05:35

semester

ja nu har jag äntligen semester!! men denna vecka har varit så mysig med biobesök, pizza på pappa grappa, smultronstället o ikeabesök.



idag har jag monterat upp en byrå. gaah säger jag bara. men jag gav mig inte trots att anvisningarna visade bilder om att man skulle vara 2 stycken vid ett flertal tillfällen. skam den som ger sig. så nu tänker jag skriva dit händig på min plussida oxå.

imorn ska vi till oxelösund o leka i bodaborg med milla o osse. ikväll kommer fredrik o charotte ut till landet o äter o dricker lite. vi måste ju fira in semestern!

jag har köpt den coolaste prylen oxå, bild kommer på den vid ett senare tillfälle!


Vilken tid gick du upp idag?
kl 5.38.. hade min sista arbetsdag innan semestern

Vad var det första du sa i morse?
hejdå

Vad åt du till frukost?
yogurt med flingor o äggsmörgås

Vad ska du göra efter studenten?
ojoj det var skapligt länge sen... men jag pluggade vidare

Säger du 'Kex' eller''chex'?
kex

Vad tycker du om Lars Lejonborg?
likgiltig inför honom

Vad längtar du till?
att värmen ska komma

Vilket år var du på din första festival?
1998

Ska du på festival i sommar?
nej

Favoritalkohol?
orgasm

Hur ofta använder du parfym?
dagligen

Hur ofta tvättar du håret?
varje gång jag duschar, varje eller varannan dag

Vad tycker du om ditt utseende?
mestadels nöjd

Hur många Anna känner du?
typ 7 stycken

Kan du spela fotboll?
nja det är väl en definitionsfråga

Åka bräda?
nej har inte ens testat

Har du en snygg jacka?
absolut

Är du blyg?
nej

Säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt:
oj vilken svår fråga.. kanske rebecca

Hur bor du? 
i en mysig 2:a

Gillar du apelsiner?
ja

Berätta nått ingen vet om dej:
om möjligt ännu svårare fråga än förra. kanske att när jag slår mig t.ex. på höger hand så vill jag ha samma känsla på vänster hand osv. jag söker en jämvikt o en balans på det sättet.

Vad tycker du om OC?
blivit halvt tvingad att se ett avsnitt.. herregud säger jag bara

Hur många gosedjur har du på ditt rum/lägenhet?
1

Varför fyller du i detta?
väntar ut tiden

Har du ipod?
nej

Räkna upp vad du har på dej:
trosor, bh, jeans o t-tröja

Vad drack du senast?
iskallt vatten

Hur ofta äter du godis?
minst en gång i veckan

Hur många sms skickar du om dagen?
allt mellan 5-50

Vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dej?
att jag är aningens mer burdus än vad jag faktiskt är o att jag gör förhastade saker men det är fel. annars tror jag att de tycker att jag är en glad, pigg, sprallig o festglad tjej som har lätt till skratt.

Vad heter dina syskon?
Jessika

Vad heter dina husdjur?
nej tack


Hur lyder din åsikt om pudlar?
usch

Vilka kanaler har du hemma?
det vanligaste boxerutbudet tror jag

Hur kommer du bo till hösten?
oh vilken mysig fråga. här hemma med sadjad förhoppningsvis.

Vem hade du senast en dispyt med?
pappa (dispyt o dispyt jag ville ha en sak som han ej ville ge mig.)

Har du svimmat någon gång?
ja

Har du körkort, och isf, vad är det värsta du orsakat i trafiken?
det är väl en lätt krock eller att köra mot rött. tyvärr en jävla massa p-boter

När köpte/kommer du att köpa din första bil? 
köpte den 2004 kanske. men nu har jag ingen.

Vem saknar du mest just nu?
just nu sadjad

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis till semestern! Underbart! Klart vi ska ses! vädret verkar ju bli nice också...har inte kunnat svara på ditt mess än, måste fylla på kontantkortet! puss

2007-07-13 @ 20:20:20
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Pierre

Grattis till semestern...jävligt avis...Ha det underbart på semestern nu. Glassen stor som vanligt ser jag ;) Försöker hjälpa dig imorgon på kvällskvisten om jag inte är för bakis :)
kram kram

2007-07-14 @ 08:46:02
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Postat av: annah

vilken mumsig glass! jag ska antagligen till norrköping i augusti på sån där slamträff. kanske kan synas o säga hej :)

2007-07-15 @ 09:20:40
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: Fredde

Viken glass =)
Såg nice ut, precis som hon som äter den ;)

2007-07-15 @ 15:39:02
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: sadjad

Du är underbar my love...puss

2007-07-16 @ 09:58:56
Postat av: annah

10-12 augusti tror jag det var.

2007-07-16 @ 19:16:26
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0