Publicerat: 2007-07-01 Klockan: 16:40:28

mitt kalas!

ja jag fyllde ju år för några dagar sen o då hade vi kalas ute på landet med min närmsta familj. igår var det dags för att bli firad av några fler vänner o sadjads familj. det blev jag, sadjad, milla, osse, karin, caroline, mamma, pappa, farhad, soheila, lars o bahareh. det var skitväder hela förmiddagen o lagom till mitt kalas sprack det upp o blev fint!



vi åt pastasallad o bröd o underbart god kladdkaka till efterrätt.. haha.. tusen tack för alla presenter! nu kan det bli ett årskort på world class till hösten... (jecka är du på??)

när gästerna dragit sig hemåt så gick mamma jag o sadjad en promenad. vi stannade till hos christina o blev inbjudna på dricka! :)

41390-2095

när vi hade knallat hem så blev det ett kortspel i chicago där sadjad vann.. jag vann faktiskt igår! nu har jag o pappa varit o sagt grattis till pierre som fyller 25 år idag. o snart ska vi 3 på fotboll, sylvia - bunkeflo. sen ska jag ut till landet igen o då blir det att mumsa i sig lite mer mat o mysa med mi love o mina focs.

41390-2096

läs pierres blogg för mer eftertanke;
http://pierretauberman.blogg.se/

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad härligt med riktig fotboll och ett riktigt lag =). Hoppas att ni får en mysig kväll. Puss och hej

2007-07-01 @ 17:58:18
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Sadjad

Puus my love. Fan vilken god pastasallad.

2007-07-02 @ 23:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0