Publicerat: 2007-01-16 Klockan: 17:00:36

mitt kall här i livet

ja jag har äntligen kommit på vad mitt kall i livet är. helt osannolikt men så är det. är jag tacksam för att jag äntligen har kommit på det? nja.. jag hade kanske hoppats att mitt kall skulle vara någonting annat.. men ändå.. många får gå hela livet och aldrig göra den spektakulära upptäckten. men jag, josefine karin spalle, har fått ett lugn över mig.

jag vet numera varför jag föddes till denna jord som också heter tellus. jag vet. jag har vetskapen om vad mitt kall är vad det är jag ska göra tills den dagen jag lämnar denna jord.

är ni nyfikna på vad det är? har ni kanske under denna tid ni läst detta reflekterat över vad ert kall i livet är, i så fall skriv gärna en kommentar och berätta vad ni har för kall.

mitt kall är att fylla på toapappersrullarna. ja det är sant. jag driver inte med er. vart jag än går så är det bara ca 4 cm kvar på rullen. vart jag än går!! jag börjar tro att det är någon stackars sate som har det som uppgift att driva mig till vansinne. att alltid gå på toaletten före mig och dra bort halva rullen för att återlämna några cm... nej men det är helt sjukt! jag har haft det på känn ett tag. när jag har varit hos vänner, på jobbet osv. men så åkte vi till sälen och det var där jag fick denna uppenbarelse. vi var då 7 människor som delade hushåll och jag kan nästan garantera att jag var den enda som bytte rulle. vi åkte till trysil och tro fan att jag bytte rulle där också..., 2 gånger av 2 möjliga försök. vi åkte till hundfjället och åt mat uppe på topplyktan och även där bytte jag rulle.

vad skulle samhället göra utan mig. hur skulle det gå runt. det är ju bättre att det är samma person som svär varje gång den går in på en offentlig toalett än att flera gör det.. haha.. skämt osido och med en stor portion ironi så är det numera skrattretande när jag upptäcker att ännu en toalettrulle måste bytas. eller så kanske det är lite som det där fenomenet att när man får reda på att en vän är gravid så ser man bara gravida magar överallt. nu när jag reflekterat över att jag byter rullar väldigt ofta så tänker jag på det mer o mer för varje gång.

så nu vet ni alla varför jag är född till denna jord.. berätta gärna för mig varför just ni är födda på denna jord.. har ni kommit på ert kall??

41390-1385

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är ju knäpp hahaha... jaja jag ska skriva ny blogg så fort jag får lite td över...puss puss

2007-01-17 @ 09:04:32
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Caroline

Ok... ny blogg finns att läsa..

2007-01-17 @ 19:13:13
URL: http://santacarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0