Publicerat: 2007-01-11 Klockan: 11:00:58

brrr...

idag är det kallt här i sälen.. o då är det ca 10-15 grader varmare än vad det brukar vara när vi är här.. det är 7 minus idag.. snökanonerna spyr ut hur mycket snö som helst men de har inte börjat pista backarna än.. tror de satsar på nästa veckas besökare nu..

igår var vi i trysil o njöt av vädret o backarna (?).. backarna var grymt isiga o herregud så jävla långa.. har ju åkt i trysil förr men måste ha förträngt längden på backarna.. en backe är nästan som tre svenska.. o det ska tilläggas att gustav är ju en liten crazyboy just nu.. han åker.. stannar efter ett tag o då tänker vi o puh nu får vi vila i några sekunder.. men oh nej.. då sätter han fart igen..

jag fick ta all kraft från mitt vänstra knä och det resulterade i att när vi åkte från trysil så hade jag ont i båda knäna.. idag är det vilodag o imorn ska jag ta tag i det igen.. nell, nåmi o bosse kom hem till oss igår o åt middag.. trevligt..

pappa kom med tulpaner till mig igår.. då hade sadjad ringt till pappa igår morse o sagt att han saknade mig o bett honom köpa blommor till mig från honom.. de är så vackra o jag blev så glad! tack sadjad (o pappa)..

nu ska snart jag, mamma o pappa till sälen stad. kolla outleten o äta våfflor i våffelstugan.. min pojk har uppdaterat sin blogg o eftersom det står fina smickrande saker om mig så måste jag ju länka till den www.saddes.blogg.se 

alltså man ska ju inte längta hem när man är i sälen.. men så ska man ju inte åka bort när man är nykär heller.. gaah..

41390-142141390-1420

snart blir det bastufest vad conny?? karin fina scrapbookingalster du gjort, för er som vill se www.cool05.pixbox.se milla snart kommer din promenadvän hem... osse hoppas det går bra på det nya jobbet, caroline härligt kämpat med körkortet så stolt så över dej, jecka hoppas danne inte tagit med sig barnvagnen ngt mer *hihi*, erika saknar dej linköpingstjejen vill besöka dej snart o se hur du o t har det, pierre tänker på dej nu när det vankas ett år, stina fan vad kul jag har haft när du varit hemma i norrköping i jul, charlotte o magnus ha det skönt på playan, sadjad... längtar efter dej o snart ses vi igen....

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Fantistiskt det där med blommbud eller hur? saknar dig älskling men snart är du hemma igen...puss

2007-01-11 @ 17:34:39
Postat av: Conny

Bastufest blir av vid en halvmeter snö och -5 grader. Det var kriterierna från början... :)

2007-01-11 @ 18:12:48
Postat av: Karin

Milla har hittat en ny promenadvän... :)

2007-01-11 @ 18:13:30
Postat av: Karin

Rummet är fortfarande bokat. De kan nog ta båda sidorna på en gång. ;)

2007-01-11 @ 18:14:08
Postat av: Milla

Japp, instämmer med föregående talare, har ju letat upp en ny vän när du har varit borta så länge =)

2007-01-11 @ 18:23:15
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Josefine

jaha då kan jag väl slagga i fortsättningen på rasterna då.. haha..

2007-01-13 @ 17:40:18
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0