Publicerat: 2007-02-03 Klockan: 15:53:44

vårdcentralen o en ny lista

mm igår var vi o såg en komplett oduglig film vid namn parfymen.. spara 95 kr o 2 o en halv timme av era liv o gå inte o se den.. inte på bio iaf.. visst den var stundvis vacker men herregud säger jag bara..

idag vaknade karln min med inte bara ett väldigt väldigt svullet finger utan också ett äckligt varigt finger.. det var gult under hela nageln..*yuck* så det blev vårdcentralen o där hade de visst snittat upp nageln o tömt ut allt var o nu vankas en pencellinkur.. se där se där vad som händer när man envisas att bita på nagelband o naglar..

jag har nyss varit på en långpromenad med stina o ska snart in i duschen för ikväll blir det divazfest.. tänkte bara slänga in en lista först..

Idag: Gått långpromenad med stina. Skjutsat sadjad till såväl kneippens vc o hagebys. Tillslut skar de upp nageln o tömde varet..*nice* skjutsat gamla tv´n till landet med pappa. Ikväll blir det divazfest o utgång.
Igår: gick vi på bio hela gänget o såg en komplett värdelös film med namnet parfymen..*huh*
I förrgår: tränade jag box med elin o sen var hon o hennes vänner här på kvällen..
Imorgon: vara bakfull o ta det lugnt
I övermorgon: jobba hela dagen o kvällsmöte på det

Humör just nu: pigg o förväntansfull
Stjärntecken: tvilling/kräfta
Väder: jag kräver mer sol o värme åt folket.. eller riktigt jävla gött fjällenväder
Bästa egenskap: självinsikt
Sämsta egenskap: otålig

Favoritmånad: juni till augusti funkar finfint
Tv eller film: film utan att tveka
Bok eller tidning: böcker.. absolut!
Bar eller nattklubb: varför inte båda?? Först bar sen nattklubb.. *wihaa*
Arbete eller skola: arbete.. skönt att inte ha något som tynger en hela tiden..

Morgon eller kväll: kväll.. o så natten.. fy för en tidig morgon
Klädsel just nu: träningskläder efter allt tvbärande o promenerande
Sällskapspel eller tvspel: Sällskaps, iallafall nu.
Kramas eller pussas: båda i en salig blandning
Promenad eller bio: oh knepigt.. varför inte ta en promenad som avslutas med en bio?

Öl eller vin: gaah jag vill inte ha något av det.. måste jag välja blir det öl.. så ljus öl som möjligt!
Godis eller snacks: godis.. inget svårt val här inte..
Byxor eller kjol: byxor i 9 månader o kjol i 3 månader av året
Senast sedda film: parfymen.. som sagt komplett oduglig
Komiker: komiker o komiker jag har en förkärlek till kristian luuk.. om jag måste välja komiker så kanske det får bli johan renborg

Skådespelare: oh.. leonardo di caprio, nicole kidman, brad pitt, johnny depp, uma thurman, edward norton, benicio del toro, matt damon, ewan mcgregor, daniel day-lewis, adrian brody, dustin hoffman, torkel pettersson, julia roberts, natalie portman, jude law… så mycket film.. så lite tid…
Artist: eminem annars hårdare musik eller rockigare!
Barn: 22 st på jobbet
Djur: inte så långt ögat kan nå.. thank god for that
Utbildning: förskollärare

Stamgäster på din blogg: ja det finns ett stadigt gäng på ca 100-150 läsare.. en finns det de som gästläser också
Förhållande eller singel: förhållande.. jag är absolut inte en singelmänniska
Hetro, bi eller homo: hetero
Fotboll eller hockey: fotboll
Kärlek eller vänskap: kärlek.. eller kanske vänskap som övergår i kärlek?!

Glasögon eller linser: inget av det.. läsglasögon som jag aldrig använder
Storstad eller småstad: mellanting är gött
Stökigt eller städat: städat
Restaurang eller hemlagat: båda delarna
Tävling eller lek: leka

Jacka eller kappa: jacka
Stark eller svag: stark
Hus eller lägenhet: lägenhet
Brun eller blek: helst brun
Favoritbutik: sisters, gina tricot, mq o vero moda

Favoritnöje: mysa i soffan o se på film.. o utgång är ju bra trevligt det med
Favoritmat: tacos eller grillat
Fjantig eller tuff: mest fjantig o det är grymt tufft att kunna vara fjantig!
Händer eller fötter: händer.. yuck för fötter
Sparare eller slösare: skulle vilja vara en sparare men jag är bra jävla duktig på att bränna pengar tyvärr

puss o hej o ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Sadjad

Haha jag gillade din lista. Tack för att du orkade lyssna på mitt gnäll om fingret. Puss på dig du är bäst

2007-02-03 @ 21:34:45
Postat av: Angeliqa

Fy helvete va kul vi hade, märks dock i skallen idag ;)

Puss

2007-02-04 @ 14:43:23
URL: http://www.angeliqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0