Publicerat: 2007-02-11 Klockan: 15:56:31

sadjad nästan 26 år..

mmm igår firade vi min sadjad här hemma.. det är ju som så att han fyller 26 år imorgon och det tänkte vi de närmsta sörjande uppvakta..*mohaa*

dagen började med att eva o hasse kom upp med beställningsvaran, nämligen två urläckra smörgåstårtor som för övrigt är värda mer än 110 points var (tack milla för den infon).. sedan åkte vi ned till pappas affär o jag blev sur som en liten bitsk iller när jag upptäckte att jag fått en p-bot.. pappa led med mig då det hela var en urusel tolkningsfråga o p-vakterna tolkar visst inte situationen såsom jag gör den.. jävla hycklare..

väl på stan bytte vi en tröja o inhandlade carolines present.. jag tog en promenad o sedan gjorde jag mig lite fin o brände mig på erikas locktång så håret blev bara halvfärdigt.. tänkte göra ett nytt försök nästa lördag om inte erika fått tillbaks locktången tills dess..




sadjad kom hit o vi styrde lite.. sedan kom osse, conny, karin o milla hit.. sadjad blev verkligen besviken när han öppnade deras present... eller INTE...  ; ) manchester united grogglas, sprit, groggvirke o en drinkbok... öjöjöj.. (ja o jag har lärt mig en ronaldo låt också.. that boy ronaldo make england look like shit) det ska dock uttalas på irländskt vis.. vi åt, drack o åt ännu mer.. josefine drack inte.. detta var inte en av de två helgerna denna månad jag fick förtära alkohol, jag håller benhårt på mitt löfte.. connymannen lyckades nästan övertala mig dock.. men bara nästan..



sedan spelade vi buzz.. åt mer.. christian, jennie o nancy kom.. de andra drack mer.. josefine drack inte alls.. jag hade faktiskt stöd i milla o karin som också höll sig i skinnet..



sedan gick de andra.. sadjad o jag busade kring lite o bestämde oss sedan för att dra till teaterbaren en sväng.. ujujuj vad kallt det hade hunnit att bli...



idag har vi sett på en riktigt bra film, älskade hundar av alejandro gonzales iarritu.. samma geni som gjort babel som nyss visades på harlekeinen..

nu ska jag göra mig ordning för att sedan dra till sadjad o fira honom IGEN.. denna gång med lite släktingar..

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Caroline

ooohhh har du köpt en present???? vad är det?

2007-02-11 @ 18:22:14
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: erika

Hälsa och Gratta SAdde från oss!

2007-02-11 @ 20:54:33
Postat av: sadjad

Tack för allt älskling! du är bäst...puss

2007-02-12 @ 09:52:26
Postat av: Milla

Det var en mycket mysig kväll och vi hade så mysigt så tack till den underbara värdinnan =).

2007-02-12 @ 16:58:06
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Angeliqa

Välkomna Sadde in i de underbara 26-åringarnas skara o stampa han på tån

hahaha

2007-02-13 @ 13:53:32
URL: http://www.angeliqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0