Publicerat: 2007-02-25 Klockan: 12:26:50

BOUNCE



sådär ja.. då är även denna helgen på väg mot sitt slut.. can´t belivie it... hur fort kan det egentligen gå när grisar har roligt?? jävligt fort tydligen... i fredags var jag o sadjad hos åsa o linnea o mumsade tacos, myste framför en eld o såg på let´s dance o hjälp o mumsade godis o annanskaka.. mums vilken god o mysig fredag det blev...



mums mums.... MUMS MUMS....




igår var det ärenden på förmiddagen ett långt o varmt bubbelbad på eftermiddagen.. annanas o cola... då var livet gött att leva kan jag tala om för er...sen var det bara att kravla sig upp från badet för att snygga till sig.. because?? pappa grappa and bounce here we come................



mötte upp ett huligangäng o sen var även den lördagen räddad.. milla kunde äntligen slappna av när hon fick bouncebiljetterna i sin ägo.. det har då varit lite jobbigt för henne att inte haft kontroll över biljetterna.. haha.. men måhända väldigt nyttigt kanske.. du vet milla det är min nya rehabplan för dej.. mohaa....



jag o syster var sådär söta som bara vi två kan vara...



väl inne i degeer hallen så väntade vi med spänning på det som skulle hända.. o det HÄNDE.. waw.. jag var som trollbunden från början till slut.. HUR KAN MAN HANTERA SIN KROPP PÅ DETTA SÄTTET?? IMPONERANDE! det var en sådan cool show med snyggt ljus o bra musik mestadels.. favoritscenerna blev introscenen, sängscenen, hårdrocksscenen (när de behandlades med elstötar) o så slutscenen trots att den var lite småsorglig liksom i filmen..efter bounce så följde syrran o walle med mig hem så vi 4 umgicks.. o den fjärde parten var då sadjad om någon grubblade en millisekund på det..

41390-1560

nu är sadjad o spelar fotboll.. jag har städat, fixat blommorna, burit ner saker till källaren, plockat o grejat.. ska tvätta o gå promenad.. sen ska vi äta chilikassler med ris o godis.. mums.. o självklart ska vi se på dagboken..? eller hur var det nu sadjad...? : )

supernova ska jag iaf se ikväll.. vem ska få vara med i ståtliga tommy lees band....? spännande....

Kommentarer
Postat av: sadjad

nej du älskling ingen dagbok idag inte...ska bli skönt att bara få va idag. Puss

2007-02-25 @ 14:03:33
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Ullis

Låter jättekul med Bounce. Skulle med vilja se de någon gång. Jag vet ju vem som vinner Supernova...men jag säger inget... för det vore ju taskigt. hehe=)

2007-02-25 @ 18:26:35
Postat av: erika

ååååh dagboken! Finns det nån bättre film?!!! *snyftar*

Puss på dig! Härlig helg du haft!

2007-02-25 @ 20:45:43
Postat av: Ullis

Kommentera visst på fel dag först.=) Jaha va det sista avsnittet? ja han el Dilana.=) Jo det var rätt mysigt där=) så det blir nog fler besök.

2007-02-25 @ 20:46:18
Postat av: Milla

Ja det var en helt otrolig show och jag kommer i alla fall sitta bänkad nästa gång de kommer. puss

2007-02-26 @ 15:25:43
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0