Publicerat: 2007-02-15 Klockan: 18:52:46

alla hjärtans dag

det blev en fin och varm alla hjärtans dag.. jag hade mina funderingar över hur saker och ting skulle kännas med tanke på ett år tillbaka i tiden.. och visst kändes det.. stundvis mer stundvis mindre.. men det fanns i mina tankar mer eller mindre konstant..

sorgen tog dock ej övertaget utan det gjorde glädjen och kärleken till livet och till familjen o mina vänner o sist men absolut inte minst till sadjad..


jag o mitt brännmärke från erikas locktång

jag gjorde mig ordning hemma på kvällen o sen ringde det på dörren o där stod mamma.. jag fick en present.. ett presentkort på 500 kr på cissis skin and beauty.. ska ta en härlig massage.. jag hade även fått kort från mamma o pappa o syster, ungarna o wallentin..(idag fick jag ett fint kort av jecka..!) sedan gick jag för att möta sadjad vid durkslaget..

där åt vi förrätt, bruschetta o mezetallrik.. sedan åt jag basilikamarinerad kycklingfilé med soltorkade tomater och rödvinsås o sadjad åt durkburgaren.


förätterna o så min karl

sedan efter en god måltid o mycket prat o skratt så dividerade vi hurvida vår kväll skulle sluta.. på durkslaget med gino eller hemma i soffan med godis o lite kakor.. ja det senare alternativet vann.. så kl 22 var vi hemma hos sadjad o hade hällt upp sötsaker i skålar och kollade på tv o åt.. fortsatte att prata, skratta o mysa.. vid 01.30 tror jag att jag började falla in i sömn för att gå upp 06.00..

kvällen var iaf helt underbar..

idag har jag varit på teckenkurs o så har jag jobbat.. gått promenad med maria o sett på när hon klippt sig till en pagefrisyr.. gjort om mina naglar.. det skulle ha blivit fransk men det blev turkost o en massa glitter *u know me..* nu ska jag städa o kolla på tv, plugga tecken o lägga mig o läsa..

imornkväll ska vi till jecka o danne o lilla evvan.. det ska bli kul som bara den o jag har inhandlat en massa goda frukter till fruktsalladen.. ska även gå promenad med maria.. vi har gått o ska gå en timme varje dag denna vecka eftersom vi ej hinner med träning.. fel tider på  passen så då har vi lyckats tajma promenader iaf..

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Att få umgås med dig är helt underbart! Puss

2007-02-15 @ 19:56:53
Postat av: Annah

mysdag minsann! Hur ofta fixar du dina naglar?? du måste ju visa bild på dom! :)

2007-02-16 @ 09:16:42
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0