Publicerat: 2007-02-13 Klockan: 21:46:38

alla hjärtans dag

delade känslor
lustiga känslor... hur ska morgondagen te sig? vad förväntar jag mig av den? det är en svår dag imorgon.. ett år sedan michele begravdes...ett år... hur gick det till.. ETT ÅR... den rosa kistan.. musiken, gråten, blommorna, atmosfären, prästens ord.. ett år..............

det känns som igår samtidigt som det känns som det var ett helt liv ifrån detta.. när jag tänker på michele så känns det som igår jag hade henne hos mig.. men när jag tänker på allt som hunnit hända, hur livet vänt, så känns det som det är en livslängd bort..

hur som helst så kommer klockslaget 14.00 kännas imorgon.. jag kommer nog gå undan då.. ta några minuter för mig själv.. inte för att tycka synd om mig själv utan för eftertanke och för att hedra dig michele...

älskar dig snuttunge o du finns hos mig.. då, nu o för evigt..



annars är det ju även en dag i kärlekens tecken på ett annat sätt.. o det ska såklart uppvaktas.. må hända att det är kommersiellt .. but so what?? jag älskar att det finns ännu en dag då man kan få uppvakta varandra och göra andra glada.. jag är ju löjligt förtjust i födelsedagar, julafton o alla hjärtans dag..  årsdagar o allt sådant.. att äta gott och ge presenter.. me like that..

inte för att jag är dålig på att göra det vilken dag som helst om året, för det gör jag också.. men dessa dagar får man ju lov att planera in tillsammans.. mys mys!!

jag fick min present idag.. jag var hos linda o klippte o färgade håret.. så lämnade hon ett kort o sa att min käresta hade varit där.. så då fick jag ett alla hjärtans dag kort o ett bidrag på 500 kr till min klippning o färgning! tack tack.. underbar present! han ska dock få min imorn...



sen i helgen blir det till att vara extremt sociala.. på fredag ska vi till jecka, danne o evvan.. på lördag ska vi till caroline o fira henne o sedan ska vi ut.. på söndag ska vi på första familjemiddagen hemma hos mor o far med syrran o the crazy gang.. mycket trevlig o rolig helg ska det bli!

puss o hej

41390-1529

Kommentarer
Postat av: jessica

Många tankar och funderingar denna dag förstår ja kluvet?!?.ja kanske lite, fira kärlek med ändå sorg? hoppas i alla fall att du får en bra dag oavsett

2007-02-14 @ 05:56:16
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: sadjad

vi ska ha en härlig middag bara vi älskling...ska bli underbart. Puss

2007-02-14 @ 10:05:56
Postat av: Angeliqa

Oj vart får man tag på såna karlar`???
Ja behöver oxå klippa mig Sadde ;)

2007-02-14 @ 16:24:18
URL: http://www.angeliqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0