Publicerat: 2007-12-13 Klockan: 18:19:56

medicin

ja tänk om jag hade gått till läkaren tidigare. då hade jag blivit bättre fortare. det är ju fan att man ska vara så envis och dumdristig. ja nu har jag iaf kortisonnässpray och tabletter som ska ta ner svullanden på slemhinnorna. jag kan med andra ord andas som normalt folk nu. det var visst ett svalgvirus som hade letat sig upp i några gångar mot öronen. men jag känner mig genast bättre efter 2 dagar med medicin.

idag har jag haft en lång dag på jobbet. 6.45-17.40. gaah.. luciafirande tär på en. men imorn tänker jag sluta 12 för jag fick ta en extra öppning imorn. jag vill inte att klockan ska ringa kl 5.05 imorn. men det kommer den göra. fy fan!

Kommentarer
Postat av: Annie

Skönt att du känner dig bättre! De där jäkla bakterierna alltså.. Puss!

2007-12-13 @ 18:52:08
URL: http://allaflickor.blogg.se
Postat av: Sadjad

Sen är det lång helg my love...puss

2007-12-13 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0