Publicerat: 2007-12-04 Klockan: 17:18:18

inte denna gång heller..

nej det blev ingen träning idag. men istället inhandlade jag fler halstabletter och nässpray idag. förkylningen har gått in i en ny dimension nu. den här spridit ut sig till öronen. så det slår lock för öronen konstant. ja så istället för att träna så har jag köpt en godispåse. jag orkar bara inte bry mig just nu. den 7 januari börjar jag mitt gamla liv igen. det vill säga med karaktär och disiplin.


men på torsdag o lördag ska jag träna i vilket fall som helst. då är det bara feber som stoppar mig.

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för gratulationen! Hoppas du mår bättre snart.. Puss

2007-12-05 @ 11:01:18
URL: http://allaflickor.blogg.se
Postat av: Sadjad

Blir bättre my love...PUSS

2007-12-05 @ 12:36:11
Postat av: PB

Stackare!!!! Skickar en STOR KRYA PÅ DIG KRAM!!! Hoppas du blir frisk snart!

2007-12-05 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0