Publicerat: 2007-08-07 Klockan: 22:47:49

semestern lider mot sitt slut



i lördags hade tomas, eljas o semir inflyttningsfest. så jag, stina, maria o marias lillasyster ida gjorde oss fina o förfestade hemma hos mig!



stina o jag var så på! vi hade en hel del saker gemensamt denna dag;

1. vi hade båda bara ätit smörgåsar under hela dagen
2. vi hade en skitsnygg bränna som visades i våra linnen då de gick så långt ner att bikinimärket syntes
3. vi hade båda string på oss som vi inte brukar ha
4. vi hade båda linnenas band hängande istället för rosettkuntna
5. vi båda blev sminkade av maria

ja jag tror jag fick med hela listan.  missade jag ngt stina??



väl på festen bjöds det på dricka hela kvällen o det var en massa trevliga människor. vad vi dock kom på var det att vi börjar bli gamla. det var de som var 7-8 år yngre än oss. herregud. men det gick ju bra ändå. stina o  jag ska köpa antirynkkräm snart!!



grabbarna var mycket tillgivna o omhändertagande. helt enkelt var det en riktigt bra fest.



vi drog oss därifrån runt 1-tiden. stina o jag gick till palace där vi hittade folket som lämnat tillställningen tidigare. vid 3 hugget gick mi love o jag till kopkins o frodade oss. mums.

tack för festen pojkar!

ja nu har det varit ett par riktigt härliga dagar med sol o värme o jag o sadjad har bättrat på brännan rejält. idag har vi legat o stekt i solen o läst hela dagen. nu på kvällen har jag kört pump o bodycombat. gaah det var stenhårt...

idag är det micheles födelsedag. hon skulle ha fyllt 21 år idag. tänker på dej michan o hoppas att du har en alldeles underbar födelsedag med änglarna... älskar dej.

image2285


Kommentarer
Postat av: Beata

Ja, de hade vi =)
Ni ser oxå ut att ha kul som vanligt på era fester!
Kram

2007-08-08 @ 11:41:59
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Milla

Ja snart kommer du och joinar oss och får slita för brödfödan =)

2007-08-08 @ 15:21:14
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Caroline

Vilka babes då....snyggt sminkade också!puss

2007-08-08 @ 15:32:54
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Angeliqa

oooh du har min lilla syssling på kort Loppan :)

2007-08-09 @ 22:48:51
URL: http://www.angeliqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0