Publicerat: 2007-08-02 Klockan: 16:39:05

onsdagen den 1 augusti 2007

9.27


vi ligger o drar oss ett tag till...

10.41


ute på min vanliga morgonpromenad. snart vankas styrkeövningarna. *puh*

11.10


underbart. en ordentlig sommardag o det ägnas åt solande o läsande!

11.44


mi  love krävde lite chicago. o du mi love --> jag hörde att du visslade till sigge...

12.51


på väg från landet. fullpackade då vi ska bo i stan några dagar. just nu ska färden gå till sörping.

13.47


vi har precis fått vår mat. vi åt vid göta källare. prova aldrig deras tzatziki.

14.30


direkt efter maten gick vi till konfekthörnan o åt lite av deras underbara glass. stackars daniel var sjuk. (som många i syrianska verkar vara...)

15.01


jag trodde jag blev kär i en klänning men det blev jag visst inte visade det sig vid andra provningen.

16.15


på väg hem från sörping. broöppning. vi åkte o matade fiskarna (en såg misstänkt slö ut) o vattnade blommorna direkt.

17.13


på expert o köpte inflyttningspresent till grabbarna. pierre hjälpte oss. tack tack.

18.38


vi bastade hos conny o karin. härligt!

19.45


dags för lite kvällsmat. jag fick hamburgare i något slags pitabröd. mycket mystiskt.

20.42


xcider o klubba...*mums*

21.21


conny kom o gav mig en massa sylviabiljetter. 4 biljetter till varje hemmamatch. jippie! du är snäll conny!

22.19


gruppfotografering. pierre orkade inte sträcka sig o de andra hade gått hem. vi åkte nog runt 23 tiden tror jag.

23.50


vi drog på identity o myste till det i soffan. tvättstuga samtidigt.

01.45


dags att läsa folkbladet. godnatt.



ja det var min onsdag det. på tisdagskvällen lekte pappa indian  o jag lekte med sigge!



ikväll ska mi love o jag på simpsonsfilmen. jag tror att jag kommer ÄLSKA den. imorn har vi vår lyxdag. då blir det frukost på grand elite hotell. stroseri på stan. bubbel på samma hotell o sen mys, matlagning o filmtittande hemma hos mig!

man asheche toam....

41390-2240

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Så jävla cool...me love you! PUSS

2007-08-02 @ 18:07:04
Postat av: annah

alltid lika trevligt att läsa din blogg o kolla på bilder:)

2007-08-02 @ 20:13:43
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: Milla

Vilken underbar onsdag, härligt med så mycket bilder. Tack igen för en underbar present och vi ses på söndag. Puss puss

2007-08-03 @ 22:12:17
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Caroline

Nämen vilken söt liten Sadde där på slutet...

2007-08-03 @ 22:44:22
URL: http://santacarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0