Publicerat: 2007-08-13 Klockan: 16:46:23

allvar igen...

ja nu är det allvar igen. med allvar menas jobb på vardagar o mys eller fest (eller kanske en kombination - jag är duktig på att kombinera..) på helger. en helt okej ekvation för mig eftersom att jag stormtrivs på mitt jobb o även med mina vardagar när jag väl slutat. men det är 2 saker jag inte tycker om numera;

1. utebliven sömn. ja herregud i sommar när jag har vaknat runt 6-tiden så har jag tänkt att "oh det är ju flera timmar kvar att sova". nu när jag vaknar kl 6 så har jag antingen försovit mig eller så ska jag upp inom en snar framtid. gaah... ett tillägg till denna natts sömn är det att att jag bara sov 2 h under sö-må. hade nämligen ingen ångest alls på söndagen. men det resluterade i att jag ej kunde somna o sen när jag väl gjorde det så vaknade jag en timme innan start... men men det var förhoppningsvis en engångsgrej.

2. ja nu är jag o sadjad kollegor. inte sambos som vi har varit i 4 veckor utan vi är nu kollegor igen. det innebär att vi ses på helgerna o kanske ngn annan vardag men sen så är vi strikta kollegor "utan känslor". jaja ni förstår vad jag menar. en svår omställning. men i slutet av okt blir vi sambos o efter det kan vi vara både kollegor o sambos igen. längtar!



nu ska milla o jag gå en promenad o sen så ska jag på sylviamatch. sylvia för fan kom igen nu.............




41390-2231

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för en mycket, mycket härlig promenad, men jag har lite ont i mina fötter. Puss puss

2007-08-13 @ 19:30:12
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: PB

Grattis till att ni blir sambos :D
puss

2007-08-13 @ 20:10:00
Postat av: Josefine

för er som undrar så vann sylvia med 4-1. o så förlorade ifk med 0-1!! på måndag är det derby! yihaa

2007-08-13 @ 21:18:35
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Sadjad

Tänkte skriva nått fint men efter din kommentar så blir det inget...

2007-08-13 @ 22:05:40
Postat av: toker

Eller hur! Visst gör dem! Några av de skönare filmer som gjorts

2007-08-14 @ 21:18:52
URL: http://toker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0