Publicerat: 2007-04-29 Klockan: 19:48:01

party!!!



jajamensan.. denna helg har varit en partyhelg den med! men först fredagen.. då var vi hemma hos ett par flräldrar som vi ska vara barnvakt åt i sommar när de gifter sig. vi planerade o åt tacos. det var riktigt kul! dagen efter kollade pappa o jag på sadjads match.. ett tag iaf.. där träffade vi engla o cissi som var o kollade på pappa nebba! sen kom jag hem o gjorde som jag brukar göra.. fotograferade mig själv..



lördagen blev bättre o bättre.. jag gjorde mig fin o mötte upp sadjad på akropolis där vi åt god middag! sen fort hem till mig o så började vi dricka, lyssna på musik, ha frågesport, kolla på kort, ta kort o flumma! ni som läste det nu raderade inlägget kan andas ut.. jag säger inte mer än så.. men det är INTE som ni kanske trodde iaf.. haha..jag hade rätt men ändå fel i mina tankegångar! oh vad alla som ej läst det nu raderade inlägget måste bli nyfikna nu! mohaa..



vi fortsatte dricka o jag blev så lycklig när jag gjorde en drink som matchade mina turkosa saker i vardagsrummet. sen kom vi på att vi skulle ju faktiskt ut också.. så strax efter midnatt börjar vi vandra ner mot baren där vi träffade en massa folk vi känner. vi fortsatte att dricka o skratta o prata. vi satt kvar där till efter ett o sen gick vi till palacekön. väl inne så drog jag med mig sadjad till musikbaren där vi rockade tills de la ner. sen minglade vi runt o träffade folk o dansade. vid halv 3 ville JAG att vi skulle gå till kopkins. o det gjorde vi o slabbade ned med falafelrulle o kebab hemma i vardagsrummet. sadjad lackade ut för att de inte visade jerry springer kl 3 på natten.. älskling då...



idag har jag varit gräsänka o umgåtts med mina föräldrar på landet.. mycket mysigt o skönt.. åkte o hämtade sadjad sen o då gick vi en promenad i kårtorp. nu ligger sadjad o sover i soffan o jag styr här hemma.. ska snart göra laga tacos o troligtvis se på butterfly effect..

veckan som kommer blir en kortvecka jobbmässigt då jag är ledig imorn o sen är det röd dag. imorn ska vi umgås med wahlstedts o dagen efter kommer vi nog åka till folkets park o möta upp ungarna där ett tag! på torsdag smäller det sylvia mot ifk.. tyvärr saknas macke o troligtvis även cupan.. men vad fan det kan nog gå ändå!

veckans citat;

"Har precis varit ute på en liten joggingrunda i mina allra finaste, knallrosa Madonna byxor! Underbart, men varför kollade alla så på mej? Varför går inte alla runt i tajta rosa jazzbyxor? Hmpf, konstigt tycker jag.."

för att läsa allt om denna story gå in på http://allaflickor.blogg.se/index.html

Kommentarer
Postat av: jessica D

vad fin hon är mosters lilla tjeja , du var med jätte fin verkar som ni haft det himla skoj love you puss

2007-05-01 @ 16:00:59
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: Milla

Ni verkar att ha haft en riktigt härlig fest och visst blir man lite nyfiken men jag får nog reda på det för eller senare i alla fall =).
Puss

2007-05-03 @ 18:44:21
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Birran

Gillar verkligen den klänningen, sjukt söt=)

2007-05-06 @ 22:08:49
URL: http://bh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0