Publicerat: 2007-04-02 Klockan: 20:56:32

ja o så var det måndag igen då.... vad hände??

ja herregud det kan man ifrågasätta efter denna helg.. vad hände? ja vissa svar har jag men en del hålrum med.. ihh..

fredagen
underbara älskade halvars har ju öppnat.. så vad kan inleda en helg bättre än ett halvarsbesök med sin bättre andra hälft? det var iaf så vi gjorde.. vi la grunden för helgen!



sedan mötte vi upp jecka o danne som var partyladdade som  få.. vårsnygga o glada i luven gick vi till o´learys.. där babblade vi,  pratade om olika dilemman, njöt av god mat o hade det riktigt trevligt.. vi avslutade kvällen med att se en beckfilm på bio.. mm ni hörde rätt.. ja jag tycker beck är bra men inte fan är det biomaterial.. men med 3 andra som ville så ficki jag böja mig.. ganska händelselös film.. men persbrant är ju persbrant!



väl hemma så fick man se att den där brottaren vann istället för min älskade tobbe.. blä!

lördagen
mmm vad hände?? haha.. jag gick en promenad o mötte mamma o pappa på maxi.. handlade.. hem o göra mig partysnygg.. (sadjad var iväg o spelade match..) vandra till magnus där jag mötte upp charlotte o maria.. magnus var iväg o inhandlade lite mer ingredienser då han hade lyckats bränna lite av charlottes små smördegsunderverk! ja o sen var väl festen igång kan man lugnt påstå.. från 18.00 till in på småtimmarna.. yihaa.. o jossan var sådär uberladdad o partyglad som bara hon kan vara..



ja sen kom det en massa mer folk o det var många av magnus o charlottes resekamrater.. mycket trevligt att träffa dem! roliga människor! min älskade kom o vi satte oss i köket o diskuterade en massa saker med charlotte.. de var säkert jättevettiga.. jag hade börjat tappa omdömet redan nu..



ja tydligen tyckte jag att jag var en komiker denna kväll o hade väl planerat vissa kupper för folk jag knappt kände o skulle visst prata som borat o gud vet vad.. även solen har sina fläckar va? det var iaf en riktigt bra fest med bra musik, roliga människor, underbara charlotte som äntligen är hemma hos mig igen, bildspel från deras resa, smaskiga snacks, min älskade karl o en massa flum, snack o dans..



ja någonstans här fick jag o sadjad för oss att dra vidare till palace via en sväng på baren.. den vanliga ordningen med andra ord.. ja pecis innan vi gick hade jag tydligen nått toppen på min komikerkarriär då jag kom ut från toaletten som denna varelse... mm jag hade hittat magnus morgonrock o simglasögon.. på baren stötte vi på en glad jenny o en massa av sadjads vänner..



sen gick vi därifrån.. för tidigt enligt mitt tycke men man kan ju inte få allt i livet.. ja resten behåller jag för mig själv.. mohaa..

söndagen
mm vi vaknade! kanske skulle vara glada för det.. vi hade faktiskt hälsan någolunda i kontroll.. blev hämtade o åkte ut till landet.. krattade o grillade korv.. emil lekte kurtemil o glasögon o gustav lyckades undgå fotografering..här är den tydliga sanningen över arbetsfördelningen denna dag...



mm jag säger bara det.. kvällen tillbringade jag hemma hos azari där vi firade farhad som fyllt år.. tyvärr låg kameran kvar hemma hos mig då.. träffade adel för första gången.. det var roligt!!

denna veckan
idag har det varit möte o långpromenad med milla
imorn är det museumdags för sadjad o mig o sen ska vi äta på paus
i övermogon är det promenad med maria o sen divaz hos pb
på torsdag är det dags att fixa naglarna o träna box med elin
sen är det påskhelg o gud vet vad som händer då...


Kommentarer
Postat av: Annah

Det är så kul att läsa om era partyn o ditt liv:) tänk, i sommar kan JAG äntligen parta loss lite ;)

2007-04-03 @ 09:58:04
URL: http://glitterflickan.blogg.se
Postat av: Caroline

Ni är för gulliga... vad snackar du om Jossan, brottar-Micke var ju skitbra!! han är ju en riktig pudding nu när han inte är så biffig! puss hehe

2007-04-03 @ 11:58:25
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Beata

Jaha ok, är det nått speciellt varför?

2007-04-03 @ 12:57:24
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Milla

Härliga och fartfyllda helger du har stumpan. Puss på dig

2007-04-03 @ 18:08:23
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Sadjad

Underbart att vara tillsammans med en likasinnad. PUSS

2007-04-03 @ 20:14:27
Postat av: Beata

Aha ok, det är klart! Jag har praktiserat på World Class o deras gym är ju grymt! Va kostar det där nu?

Vart jobbar du då?

2007-04-04 @ 11:23:42
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Beata

Aa ok, men de e ju inte så jättefarligt..
Men de bästa me badet är ju just att man kan simma oxå!

Glad påsk på dej me!

2007-04-05 @ 15:16:32
URL: http://beatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0