Publicerat: 2006-09-14 Klockan: 23:02:55

sliten, trött o ful

yiuu vad man kan tycka synd om sig själv ibland o bara äcklas av sitt eget yttre.. mm faktum är att jag fortfarande är skapligt nöjd med det inre så det ska jag inte klanka ner på.. men jag ser ut som en finnig, tjock ful tonåring som nyss kommit in i puberteten ungefär.. o vem eller vad ska jag skylla på??

jo stressen.. o det faktum att jag inte mår så jävla hundra just nu..

jag har iaf satt igång med träningen nu o det känns underbart! minst 2 ggr i veckan o gärna en 3 eller 4! det ska jag satsa på. för till julen ska jag iaf komma in i mina snygga jeans. det har jag gett mig fan på o när jag väl gett mig fan på nått så brukar det gå. envis som få...

mm jag har mått si o så hela veckan. många djupa dalar o en del höga toppar. dock mest dalar. gått omrking o varit småtjurig o jävlig.  förlåt mina kollegor det är mest ni som råkat ut för de otrevliga attackerna. tack för att ni är så underbara ändå. gråten har kommit ikapp också på gott o ont.

idag har pox o jag delat upp resterande saker o värdesatt sakerna vi ska få o ta. så slutnotan hamnade på minus 2800:- på josefines konto. hmm... det gick lätt. jag har bävat för detta hela veckan o haft ångest. men det gick smidigt. skönt. till o med spriten är uppdelad. vi har nog inte lämnat något åt slumpen. nu har vi en hel del möbler vi ska sälja också.

veckan som gått..

har varit o hälsat på lille william hos annah o calle. han var så fin så!! bedårande. tyvärr fick vi inte se hans små ögon för han sov som en stock o vaknade inte ens kvart över då han skulle ha vaknat.. haha.. efter det cyklade jag hem till milla där ett upptappat bad väntade. underbart.. så bjöds det på mat också. jag har tränat 2 ggr denna vecka. men milla o med elin. varit på en kortis tjejkväll. mysigt! handlat färg till nya lägenheten o lite annat smått o gott. lunchat med mamma o pappa. varit  på jysk o köpt ny säng. pappa har stampat på spacklet som visade sig ha torkat rejält.. hmm...



imorn ska jag, milla, osse, sadjad, pox, karin o conny på bio. sen hem till milla ett tag. jag har sleepover i erikas lägenhet hela helgen. på lördag o söndag blir det att måla i nya lägenheten. carro ska komma på husesyn med två bestar.. haha.. på söndag kväll ska jag ev på bio med sadjad om hans ögon tål det. så det blir en himla lugn helg med andra ord. inte en droppe alkohol ska flöda i mina vener!

puss o hej en skapligt okej josefine

Kommentarer
Postat av: Milla

Älskar dig stumpan, om bara några veckor så är det tuffa över.
Puss

2006-09-15 @ 08:46:36
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Caroline

Du är ju inte ful knäppis! allt det här kommer gå över... vi ses imorn då gumms! puss

2006-09-15 @ 13:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0