Publicerat: 2006-09-04 Klockan: 08:55:02

sadjads svenspexa

innan jag berättar om den dagen då sadjad fick sin svenspexa vill jag bara lägga in ett par bilder från dagarna före dagen d...



så nu kan jag slappna av... dagen kom.. den stora svenspexe dagen... det låter smått vansinnigt o ja det är smått vansinnigt.. men vi hade under några veckors planerande tänkt att överraska vår kära vän sadjad o se om han kan bjuda på sig lika mycket som han påstår att han kan.. o ja det kan han...

   

det förväntansfulla gänget går med bestämda steg för att kidnappa en sadjad som var måttligt road.. att matcher kan förstöra så mycket av en människas humör är fascinerande.. men efter ett tag förstod han lite av vad detta spex handlade om. vi hade ju faktiskt lurat i honom att det var backstreetboys o spice girls inspelning så han trodde att han skulle få vara en spice när pox började plocka fram tjejkläderna..



mm såhär söt var han.. o jag måste då säga att jag har aldrig hört så många bilar tuta på så kort tid.. härligt kämpat norrköpimgsbefolkning!! vidare till rehabbadet där sadjad fick svida om o sedan göra charader för oss. jag vet inte om han var duktig eller vi var filmnördar som på nått sätt lyckades gissa rätt till slut.. jag tror på det sistnämda..



efter lite bubbel blev det dags för vaxning.. vi kan bara säga som så att sadjad är inte en av de personerna som njuter av lite smärta.. grabbarna tog hand om sadjad o efter duschen blev det hiphopar stil. detta pga av att vi vet att han gillar tajta kläder men oh nej grabben passade fan i detta också.. men han såg iaf ut som en fjortis så något lyckades vi med!



detta var vi som ordnade med svenspexan...



vi avnjöt en smarrig middag o efter det började sadjad o pox jämföra sina nerbitna naglar.. yuck.. yrvädret från västergötland kom insusande.. oskars oerhört mysiga syster annie med andra ord!!



dags för posering, dans o "dude" o "sweet" tatueringar. 9-5 dansen o mycket annat...



teaterbaren nästa.. där skulle sadjad sälja ballongdjur.. han hade dock fått i sig lite för mycket för att klara av den uppgiften.. hemfärd redan vid halv två.. sadjad var lite yr i bollen.. men fy fan vilken skön kväll..

en sak till som var positiv var att detta var första gången pox o jag umgicks ihop sedan vi bestämde oss för att gå skilda vägar. o det fungerade över förväntan. riktigt bra faktiskt. det kändes skönt. en lättnad, o det tror jag både han och jag tyckte. vi har ju ändå så pass många gemensamma vänner...



och ja.. detta är påsarna o väskorna som jag bar hem själv.. inte så långt, dock bara från vilbergsgatan men fy fan vad jag har ont i ryggen o axlarna idag.. ajajaj..

 

passade på att mysa med de små igår också.. tacos, prat o mys i smedby.. härligt...

denna vecka;

må: jobba sent. middag på akropolis med caroline o malin
ti: ev. kolla på lgh, träna box med elin
on: laga mat åt milla o sadjad o sen städa lgh.. visning på torsdag
to: höstfest på jobbet, sent med andra ord. ev få middag av conrad o sadjad
fr: kräftskiva hos milla o osse
lö: stan, tvätta, teaterbaren med charlotte o förhoppningsvis linda
sö: troligtvis träffa syrran ett tag

Kommentarer
Postat av: Milla

Du har inte glömt att du ska på stan med mig och sadde på lördag. Är det sagt så är det bestämt. Puss på dig du sköna böna

2006-09-04 @ 14:09:57
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Eminem

TACK för den roligaste kvällen i mitt liv!!!

2006-09-04 @ 16:55:09
Postat av: jessica

härligt att läsa verkar som ni hade det jätte skoj hihi så roliga bilder kul kul kramar

2006-09-07 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0