Publicerat: 2006-09-30 Klockan: 15:54:09

RENT

denna vecka har jag fått hälsa på lilla aston. en liten rackare som var svårplåtad på bild.. haha.. det var nämligen tjejkväll hos min kära vän caroline o där fanns det lilla "åbäket"!



jag har sovit "hemma" hela veckan. pox har sovit hos conny bonny o osse bosse. det har varit skönt. att få ha "sitt eget" ett tag. jag har även fått tid till att packa. jag ska ju faktiskt flytta imorgon. helt sjukt så fort, men ändå långsamt, det har gått. ja då är det så... det verkligen är så.. så att jag ska bo själv igen. herregud. det har jag ej gjort sen jag var 20 år. o då hann jag bara bo själv i ca 3 månader. så detta blir första gången som jag kommer att bo själv i "vuxen" ålder. jag kan inte säga att jag var särskilt vuxen när jag var 20 år. haha.. men jag tyckte nog det själv. jag kan inte påstå att jag är särskilt vuxen nu heller. men jag har iaf lite mera hum om livet o vad jag vill med mitt liv nu iaf. o framför allt vad jag vill ha ut av mitt liv.

igår var jag o milla lediga från jobbet. o tydligen var det ju ingen som saknade oss då vi fick mess från karin o sadde att de två var nya bästisar.. haha.. ja vår nya bästis blev en audi värd 1,5 miljoner! bara stereon var värd tunga 70 000:-. det du lisa.. där ligger du i lä!



frukost på sillekrog. en virrvarr josefine som åker med kåre o 1,5 miljoners bilen! waw vad det sög till i magen. för er som inte vet o inte är lika bilkunniga som jag så är det nämligen 10 cylindrar i bilen. o det säger mig massor.. haha...



vi lunchade i kungshallen o blev inspirerade av miljön. så hädanefter på våra middagsbjudningar kommer det finnas ett landstema. usa-kväll o då måste allt vara jättejättestort o jättejättemycket. myskläder är ett faktum likaså att äta glass direkt ur paketet. mexico-kväll då det bjuds på texmex, tequila o stora hattar o färgglada kläder! kina-tema då det blir wok, "tjingtjongmusik" o geischakläder för oss o sumobrottare för herrarna (vi blandar kina o japan). kajal upp eller ner vid ögonen är också ett viktigt måste. ja ni kanske fattar principen. v har mer kvällar på g för the gang. nämligen zigenarkvällar, indienkvällar (jo milla vi måste), greklandskvällar o alotofmorenightsjustforuguysinthegang. vi prövade halvaktiga korsetter o tyckte att vi blev så söta så.. not...



gjort oss lite halvfina sädär inför kvällenss rentföreställning. o det var riktigt bra förutom att linda bengtzling borde satsa på sin popkarriär istället för musikalartist för det räckte inte så långt om man säger så. annars var det en magnifik upplevelse!



the stage!! vi två trötta som fan i tunnelbanan på väg till odenplan!

tack milla o osse för denna kväll! tusen tack för att jag fick biljetten av er! hade så kul!!

snart ska jag göra ordning mig för att möta upp caroline. vi ska iväg på divazfest. det ska bli skoj!! imorn är det den stora flyttdagen. jag har dock flyttat ca 5 lass i bilar redan. så alla kläder, hygiensaker o mat är på plats. likaså blommor o fönsterlampor. men det finns jobb imorn med, tro mig! nu kommer det dröja ett tag innan jag får internet i min lägenhet så bye bye för ett tag framöver.

det sista jag vill säga är grattis till min kära vän sadjad!



grattis till serievinsten! lycka till i femman nästa år!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Trevlig blogg med många fina bilder!

2006-10-01 @ 10:04:16
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Millis

ja vad ska man säga mer än att jag hade en SUPER dag och kväll och jag är så glad att du ville följa med mig. P.S. jag tycker att vi ser riktigt bra ut i korsett, vi kanske ska införskaffa oss riktiga =).
Lycka till idag. Puss puss

2006-10-01 @ 11:50:25
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0