Publicerat: 2006-09-24 Klockan: 23:03:40

lista

Senaste impulsköp: 3 tröjor o en skjorta i torsdags

Bästa fikat: cola light o någon maffig chokladsak! Eller blåbärspaj med vaniljsås

Färg du hatar: hatar är ett starkt ord för något så banalt som en färg så jag säger pass

Nåt som gör dej förbannad: folk skyller ifrån sig och inte tar ansvar för sitt liv

Så får du motion: boxpass ca 2-4 ggr i veckan  promenader

Om du var en blomma: skulle jag ha ett bra tråkigt liv…

Det dyraste du äger: ojoj..? min soffa?? Eller just nu bilen kanske..

Tidigaste barndomsminnet: när jag o charlotte gjorde alla upptåg

Första frågan du ställer till ny bekantskap: vad jobbar du med?

Samlar på: biobiljetter o fina människor

Underskattad grönsak: kan grönsaker vara underskattade??

En bil är en: dyr uppfinning som är väldigt skönt att äga

Pryl du inte kan vara utan: helt klart mobilen

Ditt livs aha-upplevelse: när jag insåg att det verkligen är jag som styr över mitt eget liv!!

Lyx är: att uppskatta livet och ta vara på det. Inget materiellt här inte..

Tidningar du prenumererar på: folkbladet

Du gör med 100 upphittade kronor: handlar upp


Nån du saknar: michele

När grät du senast: någon dag sedan

Du tycker det är tantvarning: gå o lägga sig alltför tidigt

När är du gammal: när jag har svårt för att skratta

41390-915

ajajaj..så ont kommer det att göra när sadjad sett att jag lagt upp bilden på honom i hans glasögon.. men jag var bara tvungen.. "it´s a bloggmoment"


Kommentarer
Postat av: Annie

Haha han va ju göörsnygg i brillor hahahahaha
Stackars josie kommer dö ;)

2006-09-26 @ 13:27:30
URL: http://angeliqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0