Publicerat: 2006-10-30 Klockan: 20:24:15

tristess

mm nu kanske alla tror att de djupa tankarna skall komma direkt.. men så är inte fallet.. utan innan det blir dags för sådant tänkte jag bara redovisa för vad man kan roa sig med på en tråkig föreläsning.. det var en föreläsning för ca 3 veckor sedan då jag, milla o sadjad hade tråkigt.. så sajad började att skriva om oss o vi fortsatte med honom.. here it comes..

C-cool
A-artist
M-mat
I-iskall
L-lat
L-lugn
A-alltid sist

M-mysig
Y-ytlig INTE!
R-rolig
B-bajsare
E-en underbar vän
R-retsticka
G-glad

J-"jag"
O-okomplicerad
S-sexig
E-egen
F-fina ben
I-intelligent
N-not a dork
E-engagerad

S-smart
P-pajas (på ett bra sätt)
A-alltid planerad
L-lättsam
L-läcker
E-en pärla

S-superläcker rumpa
A-azaribög
D-distanerad
J-"jagbarn"
A-a great guy
D-drömmare

A-annorlunda
Z-znarkare
A-amazing
R-rolig
I-"intesägare"

mm har man det inte roligt så får man göra det roligt.. haha..

idag skulle jag ha tränat box o sen vattengympa efter jobbet. men eftersom min träningsvän var sjuk så föreslog hon en promenad istället.. så jag tackade ja.. eftersom jag bytt namn till egovecka istället för tänkarvecka kunde jag göra det med gott samvete.. så charlotte o jag tog en långpromenad i raskt tempo. var o kikade i pierres lägenhet också.. säger bara kämpa på pierre.. vilket jävla hästjobb du gör!

tänkte börja med att skriva lite "lyckoskriverier" som avslutning på mina bloggar..

Måtte just idag få bli en av de dagar...

... då du upptäcker saker du aldrig kunnat drömma om.
... då ditt öga plötsligt förvånas.
... då ditt öra blir sprängfyllt av lycka.
Måtte just idag bli början på något nytt, då du får ana universums yttersta gränser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0