Publicerat: 2006-10-16 Klockan: 15:45:37

klassfest

yepp yepp.. det var det i lördags o fan vad kul vi hade! tack allihopa för en bra förfest o röj på palace/teaterbaren.. ja iaf palace.. på baren hade vi väl bara ett syfte eller hur stina.. haha..

ska ladda ner lite kort på mitt nyinköpta usb minne o ladda upp hos ngn vän, milla eller sadjad.. sen så får ni se bilder från flytten o framåt... den 24 ska jag visst får bredband.. osse har du tid att hjälpa mig någon dag då?

kramar en trött josefine som ska bli ånnu tröttare genom en föreläsning på två timmar efter arbetstid

imorn kommer caroline hem till mig på tacosmys.. ska bli skoj!!

41390-892

Kommentarer
Postat av: Milla

Puss och karm på dig gullsnutt, jag ska prata med oskar så ska det ordna sig ska du se.
puss

2006-10-17 @ 18:35:12
URL: http://cmillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0