Publicerat: 2006-10-04 Klockan: 10:46:43

flytt

ja nu sitter jag o snuvar lite tid från jobbet och även internet. det är ju nämligen som så att jag har ju inget bredband hemma än.. det är inte långt ifrån att panikkänslorna äter upp mig innefrån och ut.. gaah.. men å andra sidan så får jag ju tid till att styra lite. igår gav jag mig på korten. jag sorterade o sorterade... gjorde ett album till dig pox.. du ska få det nästa gång vi ses.... annars får jag tacka pappa, mamma, syrran, walle, ungarna, conny, karin, sadjad, carro o alex för i söndags.. tusen tack för all hjälp! jag hade aldrig klarat det utan er..

bilder från flytt o annat kommer sen eftersom jag ej vill ladda upp här på jobbet.. idag ska jag hämta ungarna från förskolan o förskoleklassen o ta med dem till simskolan. sen blir det mcdonalds. imorn ska jag o milla förbereda inför studieresan. på fredag åker jobbet till sthlm på studieresa o sover över där. väl hemma på lördag blir det barfest!! yihaa!! raj raj! sizz o wallentin ska med också! på söndag blir det en bakisjosefine som ska till ikea. välkomna hem o hjälp mig att montera på söndag eftermiddag o kväll.. ja det var inget skämt alltså!!

det var den veckan det.. det känns bra i lägengeten. trivs riktigt bra o fint börjar det bli med.. ni som ej vet vilken fest ni är bjudna till.. haha.. eftersom att jag har två datum. 11/11 o 25/11. här klargörs det en gång för alla. den 11 är det jecka, erika o carro med respektive från tjejgänget o sen en massa andra vänner. den 25 är den enbart tjejer o då är det väl i stort sett alla tjejer jag känner som vill o kan!

hejdå o solong....

41390-958




Kommentarer
Postat av: Sadjad Azari

Ja min värk i ryggen börjar gå över...tur att jag va med,vem skulle styra över flytten annars! Hasse??skulle inte tro det. Tack för gratulationen för segern i en av dina bloggar. Det värmde. Du är världens bästa förskolelärare! Kram

2006-10-04 @ 13:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0