Publicerat: 2006-10-25 Klockan: 10:31:51

bredband igen!!

ja äntligen har jag bredband igen!! yihaa!! jag är en ny människa.. en fri människa.. helt otroligt! tack osse för hjälpen.. pierre.. josefine ber o snällt på sina bara knän.. skulle behöva några sekunder med dej sen.. tusen tack!

ja vad har hänt? det har ni säkert läst lite om på millas blogg.. men här kommer en kort sammanfattning från mig..

för en vecka sedan bjöds vi på mat hemma hos sadjad.. det var jag, milla o karin som fick en delikat måltid.. mums.. efteråt blev milla fruktansvärt rädd för en spindel så tårarna kom o milla sprang ut från toaletten med byxorna nere.. haha...



sen var det dags för slottsvistelse på sundbyholmsslott.. mm det var mycket härligt.. det var jag, syrran, mamma o pappa.. det kändes lyxigt o avkopplande!



någrabilder från fredagen.. det fanns ett spöke på slottet o det spöket går att se om man anstränger sig.. på mittenbilden.. det var en hemsk varelse som ville göra otyg mest hela vistelsen.. pratade o gjorde lustiga knakljud mest hela tiden.. stackars syster fick svårt att sova pga mig.. haha..



afternoon tea.. ja som ni ser var det som att gå in på ett bageri o bara välja fritt.. helt sanslöst o väldigt gott.. efter det var det dags att gå en promenad o vara lite nyttigare.. hmm..



mm nyttigare o nyttigare.. vi testade att förgifta våra annars väldigt friska lungor.. blä säger jag åt det..



familjen tok på slottet



vi myste o hade lite egen spabehandlingen.... ja ja o lekte spöken.. vaddå är man på ett slott får man ju passa på!!



o så blev vi sådär lagom fina som bara familjen tok kan bli... mm jag vet.. vi är vackra, långa, adliga o har blått blod.. ja det är sant.. o till råga på allt så kommer det  bara ut rosblad när vi gör nummer två.. ja ni trodde väl inte annat??



fyrarätters middag på det o en snäll kock o två glada föräldrar ur familjen tok.. o ja jag skämtade om ovanstående text.. eller skämtade o skämtade.. sålla bäst ni vill ur orden.. självironi kallas det iaf..



jag kom hem på söndagen o det gjorde även min vän jecka.. vi åt tacos o pratade o planerade o skrattade.. hoppas du har en härlig dag i sthlm idag! puss puss

ikväll är det avd möte..

imorn är det naglar, ärenden o träning.. utgång till teaterbaren med åsa

fredag är jag kompledig o ska till ullared.. gaah.. i´m going to die.. it´s going to be a terrible death...

lördag är det sova som gäller o sen fest hos charlotte

söndag är det sova sova sova sova sova.. slappa slappa slappa o sen träna som gä¨ller..

puss

Kommentarer
Postat av: erika

äntligen gumman! Härliga bloggar!!!!!!!!!!!!! jippie jippie! Saknar dig! Ta't lungt på ullared! ;-)

2006-10-25 @ 10:47:04
Postat av: Sadjad

Sekten ullared ska bli kul att besöka va!!! snygga bilder från slottet. Tänk inte på mej när jag sliter o du shoppar loss bland sektmedlemmarna...

2006-10-26 @ 12:35:45
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0