Publicerat: 2006-10-19 Klockan: 06:42:57

bilder i massvis

nu kommer det lite bilder från de olika tillställningarna som skett från den 1/10 då jag ej haft tilgång till internet hemma..  jag har fortfarande ej tillgång till det utan igår hemma hos sadjad laddade jag helt enkelt upp bilderna från mitt nyinköpta usbminne!! tack sadjad för god mat o tack milla o karin för gott sällskap med många skratt!

flytten;



barnvakt;



stockholmsresan (studieresan);



trötta morgonen efter o träff med lotta i sthlm;



barfest;

 

ikeamonteringsdags dagen efter;



klassfest på palace o förfest hos mig;



puss o hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägenheten verkar jättefin! :)

2006-10-19 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0