Publicerat: 2006-11-09 Klockan: 20:49:19

så fort tiden går..

det är sanslöst.. kan ej förstå hur tiden bara kan fara iväg.. det var nyss söndag o jag slappade här hemma.. tror jag.. kan ej ens minnas vad jag gjorde i söndag.. ILLA.. o nu sitter jag här på en torsdag kväll o det vankas fredag..öjöjöj.. pierre var här i veckan o hjälpte mig lite.. hans nya tattoo....



nice nice!

ja imorn ska jag träna för första gången på över 2 veckor sen jag blev sjuk.. med maria.. sen ska jag hem o se på idol o äta något.. nästa fredag ska vi ju faktiskt åka till sthlm o gå på idol.. sen på lördag har jag del 1 av mina 2 inflyttningsfester.. utgång palace.. söndag blir det städa o fira fars dag..

läses med eftertanke!!

Det får dig att bli glad!

50 naturliga höjdpunkter:
 
1. Att bli förälskad.

2 Att skratta så mycket att det gör ont i magen.

3. Ett varmt bad.

4. Ingen kö i affären.

5. En speciell blick.

6. Att få ett e-mail.

7. Att köra en tur efter en fin väg.

8. Att höra sin älsklingssång i radion.

9. Att ligga i sin säng och lyssna till regnet utanför.

10. Varma handdukar.

11. Att finna tröjan som du gärna vill ha, på rea.

12. Choklad milkshake, eller vanilj, eller jordgubb.

13. Ett entimmes långt telefonsamtal.

14. Ett bubbelbad

15. Att fnissa.

16. Ett gott samtal.

17. Stranden.

18. Att finna pengar i en gammal jacka.

19. Att skratta av dig själv.

20. Midnatts-telefonsamtal som varar i flera timmar.

21. Att springa igenom en vattenspridare.

22. Att skratta utan någon som helst anledning.

23. Att ha någon som talar om för dig att du är underbar.

24. Att le inombords åt en gammal historia.

25. Vänner.

26. Att råka höra någon tala gott om dig.

27. Att vakna upp och inse att du får sova länge.

28. Din första kyss.

29. Att få nya vänner, eller att vara tillsammans med de gamla.

30. Att leka med sitt keldjur.

31. Att någon smeker dig i håret.

32. Söta drömmar.

33. Varm choklad

34. Utflykt med goda vänner.

35. Att gunga riktigt högt.

36. Att slå in paket och lägga under julgranen.

37. Att sjunga riktigt högt, när du är helt ensam, utan att känna sig dum.

38. Att lyssna på en riktigt bra konsert.

39. Att få ögonkontakt med en främling.

40. Att vinna ett riktigt svårt spel

41. Att baka småkakor.

42. Att få hembakta kakor av en vän.

43. Att vara tillsammans med goda vänner.

44. Att se sina vänner le och skratta.

45. Att hålla hand med någon du håller av.

46. Att möta en gammal vän och inse att vissa saker ändrar sig aldrig.

47. Att åka rutschkana om och om igen.

48. Att se uttrycket i någons ansikte när de öppnar en gåva från dig.

49. Att se solen stiga upp.

50. Att kliva upp ur sängen varje morgon och vara tacksam för ännu en
underbar dag.

NJUT AV LIVETS SMÅSTUNDER.. DET ÄR DE SOM FÖRGYLLER DITT LIV.... CARPE DIEM!!

Kommentarer
Postat av: Sadjad

du glömde Borat...

2006-11-10 @ 12:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0