Publicerat: 2006-11-30 Klockan: 15:29:56

*ny epok*

sådär ja.. nu var det gamla livet "avklarat".. nu börjar josefines nya epok här i livet.. undrar vad den har att erbjuda.. nu har pierre och jag klarat av allt det praktiska och nu kan vi båda två gå vidare.. igår besiktigade vi lägenheten med de nya ägarna och idag var vi på banken och skrev på de sista papperna. vi fick in de sista pengarna på kontot och kunde sedan pusta ut.. så varsegod pierre nu har du bara den nya lägenheten att tänka på.. ta nu för fan minst en dags semester och bara sov... du verkar vara i behov av det...

det känns skönt nu.. jag är "fri". det enda som finns kvar bland det praktiska är några räkningar som kommer att dimpa ner..sista elen, sista telefon och något sådant.. sen är allt sådant klart.. en befrielse!!

jag har ju redan börjat om mitt liv eftersom jag bott här i snart 2 månader.. men för pierre börjar livet nu.. *lycka till pox*

igår var jag, sadjad o karin hembjudna till milla på middag på kvällen..  milla var lite sällskapssjuk då osse är på dreamhack tror jag det hette.. han är alltså typ värd för nått slags stort lanparty tror jag att det är.. så vi fick god middag.. sen sov jag över hos milla också.. en käck röst sa till mig 05.15 i morse "nu är det dags för dej att gå upp".. my god..



nu ska jag bege mig till träningen.. snart iaf! ska träna box på world class med charlotte.. är inne på att byta gym när kortet går ut om jag trivs där.. och om nu lotten potten bestämmer sig för att rota sina rötter här i stan.. man vet ju aldrig med henne..

imorn jobbar jag bara till 13 och då kommer den just nu benämda damen (ja charlotte alltså) och hämtar mig. linda o emelie är nog också i bilen och då börjar vår roadtrip till göteborg där vi ska storma stinas lägenhet! på kvällen blir det lugnt med idolfinal (heja markus heja markus!!) o på lördagen blir det att göra stan osäker både dag - och nattetid.. söndagen blir nog bara frukost o sen hemfärd när kroppen tillåter..

puss på er o hej det nya livet...

41390-1205

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad härligt det låter, hoppas verkligen att ni får en super duper helg.
Puss och hej.

2006-11-30 @ 18:05:26
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: jecka

ja så är de gamla livet avklarat, Lycka till för både dig o pierre! låter som du kommer få en rolig helg party !! hihih

2006-12-01 @ 06:29:15
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: Sadjad

Ha en trevlig resa o lämna alla bajsblöjor till mej...

2006-12-01 @ 10:48:55
Postat av: lindy

hej hoppas allt är bra vad fina ni va du o lotte pussis

2006-12-03 @ 10:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0