Publicerat: 2006-11-26 Klockan: 19:24:46

inflyttningsfest nr två

ja från en relativt djup blogg igår till en lättvindlig idag..

kan börja med att säga att jag har varit mer död än levande idag.. usch usch usch.. och då ska det tilläggas att jag har tillägnat dagen med att städa.. städa här hemma, flyttstäda på morängatan med pierre. det gick faktiskt bra och vi hade en hel del riktigt bra diskussioner. vi avslutade med att äta tillsammans på woken.

ja igår då..

inflyttningsfest nummer två.. närvarande var jag, malin, charloltte, syrran, åsa, rebecca, ladida o annie. vi blev alla mer eller mindre onyktra.. de flesta av oss mer..



jag o charlotte poserade fint i början av kvällen o ju längre kvällen gick ju galnare blev vi.. hmm.. ja det är sant jag dricker grogg från en tub.. nått tokigt annie köpt i tyskland.. rebecca leker spöke!!



yepp yepp det var mer såhär det såg ut framåt småtimmarna.. jag blev riktigt varm därav mina snygga braxs..



malin skålar o ladida, annie o malin blev lite småtokiga av alla shots.. ja det kanske vi andra också blev..



gruppfoton......................... alltid lika styrigt.................... hihi.....................



jag ligger o myser på min pläd o åsa dukade upp min inflyttningspresent.. det var ett kit bestående av ved, tändstickor, eldpinnar, några vita saker indränkta i tändvätska, choklad, konjak, mashmallows, grillpinnar och slutligen en kondom.. haha.. jag övar lite på min kära syster..

kvällen fortsatte på teaterbaren o palace.. mycket trevligt.. jag, syrran, åsa o rebecca röjde järnet i musikbaren på palace! yihaa...

som vanligt avslutades kvällen med en falafelrulle.. mums..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh vad snygg du är i håret nu! lite rött och mörkt ju! puss puss

2006-11-26 @ 19:48:22
Postat av: Milla

Ja det verkar som om jag missade något igår =).
Ingen vakt den här gången alltså.
Puss på dig.

2006-11-26 @ 19:58:14
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Anonym

tja snygigng!
FAN vad snygg du bleb i håret!!! Skit bra! MEr av sånt :-)
Synd att man inte kunde vara med igår. Det såg ju ut att vara riktigt roligt. MEn det är väl som alltid då kan jag tänka mig :-)
VIIIIILLLLLLL med vara med på nån gaen fest snaaaart! *känner mig gammal och tråkig*
Vi hörs goding!

Pussar

2006-11-26 @ 22:59:07
Postat av: jecka

ojsan ojsan verkar som det var riktigt röj skoj ingen tuff väktare som kom o klaga?hehe

2006-11-27 @ 03:57:04
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: Karin

Grannarna hade alltså mer tollerans den här gången eller så kanske de inte var hemma. Men å andra sidan var ju inte jag och Milla där....

Kram kram

2006-11-27 @ 12:37:01
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Malin

Ojojoj! Jag tappade bort alla när vi väl kom in på Palace, hittade dock andra partypolare!
Satt och halvsomnade på James bond-bion på sön kvällen...var lite müde...
Hann dock uppfatta att Daniel Craig är en riktig babe!!!

2006-11-27 @ 13:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0