Publicerat: 2006-05-04 Klockan: 23:27:30

underbart väder

mm idag har det varit så fantastiskt väder o det är en sån dag som man bara älskar sitt val av yrke! jag tror att vi kanske var ute över 5 timmar idag! o får betalt för det! soft! ja ibland känns det som så.. andra dagar i leriga kläder o galonbyxor o ungarna ramlar i vattnet gång på gång känns det inte riktigt lika lyxigt..

efter jobbet så satte jag mig på balkongen med en cola light o solade i bara underkläder! premiären! men det blev bara en kort solstund. sen vankades en promenad ner till bollspelaren där jag mötte upp pappa. mötte elin på vägen, mycket trevligt. pappa o jag fick sällskap av sadde o hans kompis som oxå var där. sylvia vann med 2-1.. äntligen en seger!

efter matchen var det dags att träffa charlotte på fräcka fröken. vi hade det rikigt trevligt! åt o drack o pratade! stannade kvar tills de stängde vilket var 22.00. sedan blev det en promenad hem med mina mp3 låtar som jag lyckats få in på mobilen. gick o messade hela vägen hem. hmm...

kom hem runt 22.40. pox är ute med högis på nån krog. han kommer väl hem stupfull någon gång inatt. jag har suttit o surfat o samlat tankarna. ska snart nanna kudden klockan är ju ändå 23.30 o det är jobb imorn..

hoppas på att morgondagen bjuder på lika underbart väder som denna dag.. pox är ledig o får sola hela dagen o han brukar ju ha otur så det kanske blir dåligt väder då..

 jag, erika, michan.... stefan o elin... jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0