Publicerat: 2006-05-26 Klockan: 22:56:46

pappa 59 år

igår var det en ledig dag. jag passade på att sola o fixa lite här hemma. sedan var det dags att fira min kära far som fyllde 59 igår. pappas ena bror, gunnar, var på besök från sthlm också. mycket kul! o såklart hans fru kay. efter firandet så bar det iväg till teaterbaren där jag och charlotte avnjöt en mycket god middag och mycket goda cider o drinkar. o en shot minns jag minsann.. aphjärna.. kletigt o äcklig konsistens men ingen direkt smak. iaf vi hade väldigt kul! jag måste säga det att du har blivit förändrad charlotte! charlottes kompis alexandra kom också o så kom sadde o några ur hans fotbollslag. pox kom o hämtade mig kl tolv. hem o nanna kudden för att jobba idag. det gick riktigt bra. tack sadjad för den goda tacosen! sen bar det iväg på stan, närmare bestämt sizz and bro för att handla doppresent till lilla evelina!

i tisdags hade vi tjejkvällsavslutning. men inte avslut avslut utan vi kommer att fortsätta att ses under sommaren men bara inte under ligga ordnade sammankonster..

imorn ska jag hämta linda kl 12.57 på station! då blir det stan en runda o smultronstället innan det bär av till karins fest!


  erika... clara... evelina... pox... gunnar o pappa... alexandra o charlotte... sadde o charlotte... jag... tomas


Kommentarer
Postat av: vendeley

alltså, jag måste fråga, är charlotte din syster för jag tyckte ni var hur lika som helst? är jag helt ute och cyklar?

2006-05-27 @ 17:58:37
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: Evelina

tackar så hemskt mycket för fina presenterna det varr toppen så skoj att du kom =) ser allt att du köpte jeans västen sen hehe men t-shirt under hi hi vill du inte vara som jessica i bogbrother puss

2006-05-28 @ 16:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0