Publicerat: 2006-05-01 Klockan: 19:15:31

o så var det maj...



ja så fort det går.. rysligt fort. kan inte greppa att på fredag blir det bara 3 månader kvar.. huh.. hur kan det ha gått så fort? herregud det var ju evigheter sen som vi började prata om bröllopet o nu är det snart dags. på onsdag ska jag o jecka till klänningaffären o prova en sista gång. ja om jag ej skulle gå ner eller upp mer i vikt då. på tal om vikt. det sjukaste har hänt. jag har gått ner i vikt till en vikt jag ej varit på sen gymnasiet. men jag tycker inte att det ser så ut på kroppen. men jag ställde mig idag på vågen o den visade 56,5 kg. helt sjukt. jag har aldrig kunnat komma under 57 förr. jag var till o med tvungen att ropa på pierre för att se om det var sant. o till saken hör att jag ej ens försöker att gå ner i vikt. jag tränar nästan bara 1 gång i veckan o jag bryter mot mitt godislöfte hela tiden.. sjukt.. det kanske inte låter så lite. men på 173 cm långa josefine så känns det nästan lite för lite..

det gick bra att vara barnvakt. förutom allt med bilen då.. galet värre. hårdrockskonserten var helt fantastisk! så jävla bra! stefan var helt otrolig med gitarren o anna-carin gjorde paradise city så bra! idag har vi varit o sett på sylvia.. 1-1.. skitmatch.

veckan som kommer blir det klänning o jecka, träna nån dag, sista osadagen, utgång med camilla o oskar till teaterbaren. ja det var väl bara det inplanerat tror jag..

  ös i kyrkan!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0