Publicerat: 2006-05-05 Klockan: 22:31:10

me myself & i

ja det är lite utav en egotripp det här.. me myself & i.. nej då skämt osido så hade jag faktiskt ingen vettig rubrik. egentligen vet jag inte ens om jag har något vettigt att skriva.

pierre o jag har precis sett på stockholm boogie o skrattat o skrattat.. "o så åker vi o letar reda på honom o så dödar jag honom".. haha.. klockren film när man bara vill skratta o ha det lättsamt.

idag har varit en skaplig dag. det började segt på jobbet. småtungt sådär men artade sig o blev nog hyfsat. det underbara vädret kan man ju inte klaga på heller. tydligen så är chefen klar med våra löner också så på måndag eller någon dag nästa vecka får vi beskedet.. --spännande--



imorgon blir det att promenera till landet. SOLA. hem o göra ordning mig. vandra till camilla o oskar. dricka drinkar. gå till teaterbaren. äta mat o dricka ännu mera! mm jag ser fram emot morgondagen. hoppas bara att det är lika fint väder som det varit idag.

carro ---> håller tummarna för dej tills på måndag nu! ses på söndag. vi får prata en massa då..

erika ---> hoppas att det gick bra ikväll!

charlotte ---> tack för en trevlig kväll igår. ser fram emot kristi himmelsfärd!

  lotten, baben, erkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0