Publicerat: 2006-05-17 Klockan: 22:08:04

kids

ännu en snabb dag på jobbet.. idag kom pox förbi vid tvåhugget o visade sin tatuering.. mycket fin men jag tror att barnen är avskräckta för gott nu.. den var så blodig under plasten.. haha.. sen gick jag o sadde hem till mig med 11 barn. det var populärt att äta mellis hemma hos en fröken o uppskattat av oss också.. miljöombyte är alltid bra..

nu har jag ganska nyligen kommit hem från ullis.. det var trevligt som bara den att träffa henne o prata om gamla minnen o nya händelser som ska ske..ska fixa lite här hemma. väntar in pox som är o kollar på fotboll med danne. vill se tatueringen ordentligt! o fota den!

imorn är det staden med jecka o evelina som gäller..


Kommentarer
Postat av: Ullis

Kul och ses idag! Såg att du hittat bloggen med=). Kram

2006-05-17 @ 22:40:02
Postat av: vendeley

du verkar vara en cool fröken! ;)

2006-05-18 @ 08:32:09
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: jessica

så himla roligt att ni gick hem till er å åt mellis de förstår ja är poplärt miljöombyte är som sagt alltid bra puss

2006-05-18 @ 21:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0