Publicerat: 2006-05-19 Klockan: 09:47:28

dagen idag...

igår var dagen bra.. bra dag på jobbet o en promenad med karin ner till stan. mycket intressanta o roliga drömmar min vän.. haha...

mötte jecka o evelina där. vi gick o handlade.. eller jag gjorde det men jecka provade iaf. mötte sofie på bik bok! kul!! sedan åt vi mat tillsammans på filmstaden. mums med wokat!

väl hemma var det nätet som gällde... jag har ju brett på mitt internetberoende.. förstår inte hur mankan fastna så lätt men det kan man visst.

idag jobbar jag kort dag. slutar 13. ska ner på stan med syrran o handla present till mamma. se blir det en lugn kväll inför kvällen som KOMMA SKALL!!



Kommentarer
Postat av: vendeley

appropå internetberoende... har du tips på ngra schyssta sidor/bloggar? trevlig helg! :)

2006-05-19 @ 16:45:21
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: jessica

åååh så himla coola bilder vad fina dom var, visst hade vi mysigt, kan du inte maila över några, har fortfarande ont i nacken fick de när ja kom hem från staden aj aj

2006-05-21 @ 10:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0