Publicerat: 2006-05-13 Klockan: 00:30:02

bowling

mm så höll sig vädret i hela veckan.. o vem fan trodde det då? inte jag! hoppas att det är fint på måndagkväll då vi ska ha gårdsfest på jobbet. var på stan idag o fick sådana sommarkänslor.. det var fullt på alla uteserveringar o folk överallt.. mysigt! växlade pengar på forex.. så om 3 timmar åker pierre till tyskland med jonte o hans svärfar.



ja vi har varit hos camilla o oskar o ätit god mat o druckit goda drinkar.. som alltid :) sedan bowlade vi på hugos där vi mötte calle o de vi köpt lägenheten av. jävla camilla o oskar vann.. men som pierre sa jag borde fått handikapp som hade med honom i mitt lag.. haha.. skönt med självinsikt..

imorn kommer caroline hit kl 11. kl 15 ska jag på familjemiddag på pappa grappa med taubermans (utan pox). kl 19 ska jag vara hos karin på 3-rättersmiddag.. shit jag rullar fram snart.. får se om det blir utgång eller inte imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0