Publicerat: 2006-05-07 Klockan: 11:26:37

aldrig mer..

fy fan vad jag mår dåligt idag. det existerar inte ens. hur ska jag förmå mig själv att göra någonting idag. hur ska jag klara att ens gå ut utanför dörren. skulle kunna ligga däckad hela dagen. men snart ska jag möta caroline så det går inte. jag ska ALDRIG MER dricka så mycket så fort så vansinnigt.... jag har nog sagt det förr men fan det är inte värt det. jag intar för många snabba drinkar o cider o jag lär mig aldrig.

men jag ska inte klaga för jag hade kul igår. nästan hela kvällen. här kommer en massa bilder från spektaklet...

    som ni ser så hade vi det roligt. som ni förstår så har iaf inte jag det lika roligt idag. ja ni ser rätt! det är "smaljeansen" jag har på mig. o vet ni vad att de var till o med "för stora". trodde aldrig jag skulle komma i dem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0