Publicerat: 2006-03-07 Klockan: 18:07:56

skyddat verkstad

mmmmmmmm det är mycket runt omkring som skulle kunna klassas som skyddad verkstad. men men.. jag är tyst så har jag gjort några fler lyckliga. har ju lärt mig att tänka först o prata sen. ärlighet uppskattas sällan. vissa människor uppskattar det o de flesta inte. det är mina egna erfarenheter iaf o jag lovar ja vet!

kanske låter som om jag har en massa aggressioner men det har jag inte. eller jo lite kanske. vet inte vart de dök upp ifrån. var rätt så lugn när jag kom hem. de bara bubblade upp inom mig. läskigt.

sjuk är jag med. tror det kan vara bihåleinflammation för mitt huvud håller på att gå sönder i tusentals bitar när jag böjer på det. näe nu är jag sur. 2 är sjuka på min avdelning o vi andra 3 är sjuka fast vi jobbar..

blä.. nu blev det trist. nu slutar jag att skriva.......


Kommentarer
Postat av: Jessica Davidsson

ojsan nu blir ja nyfiken undra vad de där kan vara om skyddad verkstad intressant *nyfiken som tusan* tråkigt med sjukdom puss

2006-03-11 @ 14:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0