Publicerat: 2006-03-30 Klockan: 16:20:56

postorder

mm jag är en postorder missbrukare.. men jag ska inte beställa nu.. hur lockande det än är.. alla de där små hm katalogerna som dimper ner hela tiden.. jag hittade en massa saker som alltid o gick in på nätet o skrev in alla artikelnummer.. sen stängde jag bara ner sidan! duktig jossan.. det var nog första gången det inträffade.. men då fick jag ju iaf sitta o kolla i katalogen o till o med nästan beställa dem..

nu ska jag slänga dem i pappersinsamlingen illa kvickt..

fredag: jobbar sent. tacos o film
lördag: hälsa på marie på link sjukhus o sen på fest o utgång
söndag: bakfull, tvättdag o familjemiddag i sörping

  snart är det sommar igen...

Kommentarer
Postat av: Jessica

tjena bruden ja vet precis jag har blivit lika dant ush de är livsfarligt!!!

2006-04-03 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0