Publicerat: 2006-03-01 Klockan: 10:13:26

insomnia.. IGEN

ja ännu en natt.. var så slut när jag gick o la mig men kan bara inte få ordning på saker o ting.. vet ej varför jag inte somnar när jag är så trött.. ska nog testa mammas insomningstabletter igen o se om de funkar nu. i somras gjorde de ju inte det..

annars så håller min älskling o jag på för fullt med inbjudningskorten.. de blir fina för att vara jag o pierre som pysslar. vi är ju inte direkt kända för att vara pyssliga.. tehe..

ikväll ska jag på bio med syrran, ska bjuda henne.. tur att jag har presentkort! vi ska se casanova. äta på filmstaden innan. woken blir det nog för min del..

michan.. tänker på dej massvis.. kan du inte göra så våren kommer nu...??

  michan o syrran o jag...

Kommentarer
Postat av: Jezzie

gaah de är ju inte klokt,stackars jossan o inte kunna sova,inget skoj, jag har inte sovit middag idag så ja lär väl somna dirket, hoppas bion är bra du får skriva sen om den var de. puss

2006-03-01 @ 22:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0