Publicerat: 2006-03-09 Klockan: 16:51:29

besök

ja snart kommer min arbetskamrat sabina hit med sitt lilla gull! det ska bli mysigt. hon är ju hemma o är mammaledig nu så man ses inte lika ofta som förr.. tehe.. frukttallriken står klar o väntar på att bli uppäten.

pox vann ju det där himla x boxet o nu tror han att han ska spela dag som natt.. NEJ PIERRE.. jag vet att du läser detta.. du får inte göra det! gaah..

vi fick inte pontus som präst.. satan.. kanske inte bra att blanda ordet satan o präst i samma mening.. men men.. o det var bara den prästen vi ej vill ha som tjänstgjorde då så vi ska i samarbete med pontus hitta en ny! bilen är bokad idag. pox har fixat det.

jag har råkat köpa en tiara på tradera.. det var inte meningen.. jag är nybörjare där o jag råkade visst köpa den o det är ju visst bindande.. så den kommer snart., får se hur den ser ut live så att säga annars är det bara att leta vidare..

älskar dej snutt o saknar dej.. skulle vilja ha dej här nu när vi planerar bröllopet för fullt.. du kommer att för evigt fattas oss..

  snutt

Kommentarer
Postat av: jessica+magen

hejsan min loppan oj har du köpt en tiar nu blir ja nyfiken hur den ser ut, den blev din till slut alltså? hoppas du hade de bra med sabina kramar

2006-03-12 @ 08:31:27
URL: http://jezziee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0