Publicerat: 2006-06-25 Klockan: 13:19:37

vm

jaha ja det var den urladdningen.. det var den matchen.. jag, poxen o sadde knallade iväg till milla o osse på gott humör.. kommer ca 5 min försent o osse öppnar dörren o berättar att tyskarna gjort mål på sverige.. eh.. o sen några minuter senare gör de ett till.. o sen går lucic o blir utvisad.. till råga på allt så missar henke en straff.. eh det var den skiten det...

men vad gör väl det när man har så roliga vänner att umgås med.. vi åt, drack o spelade, kollade på roliga klipp o skrattade! när sadde somnat mot pox axel o jag i soffan var det dags att gå hemåt.. o då mådde jag så illa av allt sockerintag.. gaah..

tusen tack milla o osse ni är förjävla duktiga alltså!

http://video.feber.se/2006/05/anna_r_en_bot.html

kika på den coolaste videon till den klart coolaste sommarlåten.. *yihaa* (kopiera länken o öppna i nytt fönster)


Kommentarer
Postat av: JESSICA

härligt att höra bruden låter som ni haft de skoj men vad för slags lekar? dom får du berättma mer om hehe syns i morgon pussar

2006-06-25 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0